Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verdrietig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • verdrietig

    Ja ik ben echt wel verdrietig .is mijn glosterkanarie dood .Ze ging steeds meer op de grond zitten .Vanaf zondag middag ,en ik wilde haar weer op haar stokkie zetten ,maar ze wilde niet .je kon niets aan haar zien .Alleen ze ademde sneller .Heb haar steeds geprobeerd om water te geven ,maar deed haar snaveltje niet open ,en gisterenavond viel ze voorover en binnen half uurtje was ze dood .Nu heb ik alleen het mannetje nog ,en vind het voor hem ook zielig .Ik bergijp niet wat er met haar aan de hand was .Mijn zorg is zeker goed geweest .Ben echt beetje deppie .En ik denk dat het beter is dat ik poosje wacht voor dat ik er een ander vrouwtje bijzet .eerst kijken of er geen enge ziekte,s in de kooi zitten .Wilde het alleen maar even meedelen .Het mannetje is de hele morgen al aan het roepen .Hij mist haar denk ik .Oke bedankt voor het lezen .En groetjes van een beetje verdrietige Margaretha

  • #2
    Helaas een van de nadelen van vogels houden... soms gaan ze dood zonder dat je weet waarom.
    Heel goed om even te wachten met een andere kopen.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      Verdrietig

      Ja, daar mag je best verdrietig om zijn. Ik kweek al -tig jaren kanaries en ben ook altijd verdrietig als ik zoiets meemaak.
      Deze zaken gebeuren wel meer in de kwekerij, maar je went er nooit aan.
      Vr.groeten van
      Antoni





      homepage:
      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

      Opmerking


      • #4
        verdrietig

        vanmiddag kwam ik bij het hok bij de duiven ( ik hou vogels en post en sierduiven niet bij elkaar in maar in een ander hok )

        kijk ik als de beste duif er hij is er wel maar zit er een kat bij in het hok en heeft die mijn beste duif gepakt ik was zo kwaad en heb bijna de hele middag achter die kat aan gezet en na twee uur wet ik weer een beetje rustig

        gr roy (vogelfreak) ( ik ben nog maar 14 maar mijn dieren kan ik wel om janken als ze dood gaan )
        mvg roy (vogelfreak)
        kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

        Opmerking


        • #5
          ik begrijp je

          Hey Roy wat een klote kat .Mijn man had vroeger ook tropishe vogels .en echt hij schoot ze dood .Had echt de pest aan katten .Maar mijn Mannetje kanarie is echt springlevend hij komt uit zijn kooi en vliegt er ook weer in .Eet stukkie brood van de tafel .en dat helpt me beetje over het verdriet heen te komen de pop.Oke wens je sterkte .
          groetjes van Margaretha

          Opmerking


          • #6
            ja ik heb ook al tegen mijn ouders gezegt als hij het nog een keer doet gooi ik een dikke steen tegen ze kop het is ook nog een kat van ons dusz hele maal klote maar ja het zit in hun blood en hun genen nu let ik er goed op en als ik de duiven los heb doe ik het hok dicht en als ik ze binnen roepen doe ik het klepje open en roep ik ze binnen en als ze er in zitten doe ik hem weer dicht
            mvg roy (vogelfreak)
            kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

            Opmerking

            Working...
            X