Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 97

Onderwerp: Vogelbeurs in Asten

Vogelbeurs in Asten

Elke 2e zondag van de maand (behalve in juli).

VOGELBEURS in ASTEN

Openingstijden; 09.00-12.00 uur.
    Locatie; Café/Zaal “Jan van Hoek”
    Markt 12, Asten (op 10 "autominuten" van Eindhoven).
    Entree; 1 euro, kinderen gratis.

http://www.zangenkleurasten.nl

U bent van harte welkom!
    "Tot ziens in Asten" !

Senior lid theodoor's Avatar
    Thanks
    0
    SERINUS IS ER EEN KANS DAT IK JE DAAR ZONDAG TEGEN KOM
    WIL GRAAG EEN KEER BUURTEN .

Dus; Vogels afhalen in Apeldoorn en diréct door naar Asten voor nieuwe!!!
    Op zich een leuke combinatie, alleen het afhalen in Apeldoorn begint pas om 17.00 uur.

Hallo,

Ton;
    Op zich een leuke combinatie, alleen het afhalen in Apeldoorn begint pas om 17.00 uur.
    Nou, dan andersom, vogels kopen in Asten en meteen door naar Apeldoorn, maar Asten kún je niet "links laten liggen"

Theodoor;
    SERINUS IS ER EEN KANS DAT IK JE DAAR ZONDAG TEGEN KOM WIL GRAAG EEN KEER BUURTEN
    Kans is zéér groot, ik móet echter om 10.30 uur weer weg, ándere verplichtingen.
    Maar ik wil je graag een keer "in het echt" ontmoeten.

Groeten, Serinus.

Thanks
    0
    ga mn uiterste best doen

Garoeten Theo

Op zondag 9 maart organiseert Vogelvereniging “Zang en Kleur” weer haar maandelijkse Grote Vogelbeurs.
    Dé ideale gelegenheid om de vogelcollectie weer aan te vullen, of om eens een kennis te maken met de vogelhobby.

Op deze vogelbeurs is “vanalles” wat u voor het houden van vogels kunt bedenken, aanwezig.
    Van lectuur, diverse kooien, nestkastjes (óók voor de tuinvogels), voer en diverse ándere benodigdheden, tot natuurlijk de meest uiteenlopende vogelsoorten.

Heeft u vragen over uw eigen vogel(s); er zijn altijd verschillende leden van “Zang en Kleur” op deze beurs aanwezig, die u een deskundig antwoord kunnen geven!

Kijk óók eens op http://www.zangenkleurasten.nl

Markt 12, Asten.
    Entree; 1 euro, kinderen gratis

Asten ligt op +/- 10 "autominuten" van Eindhoven.
    Alleen voor de sfeer al een bezoekje waard.

Thanks
    0
    jammer 9maart was ik ook van de partij omdat mijn eerste indruk best goed was.
    maar waarom mensen die op de beurs staan niet verplichten dat ze tot het einde van de beurs moeten blijven,nu was ik daar met een paar mensen om 11.15 de meeste waren al weg en de rest volop aan het inpakken jammer toch?

Garoeten Theo

Hallo Theodoor,

Jammer dat je afgelopen beurs deze ervaring hebt gehad....
    Ikzelf ben altijd vroeg op de beurs, maar ook weer vroeg weg (we zijn elkaar om die reden al eens misgelopen....)
    Ik ben tot +/- 10.45 uur op de beurs geweest en toen was het nog áfgeladen druk, met bezoekers én met handelaren en andere aanbieders van vogels.

Maar, ik geloof je als je hier schrijft dat je dit zo ervaren hebt.
    Dit zou niet moeten gebeuren, de openingstijd is tót 12.00 uur, niet tot 11.15 uur.

Ik heb even gebeld met degene die de beurs inrichten.
    Ook zij vertellen me dat dit niet kan.

Ze vertellen me verder dat een mogelijke verklaring zou kúnnen zijn dat het een extreem drukke beurs was waar ontzettend veel verhandeld is.
    Dus veel verkopers waren al vroeg "los".
    Dit argument kan ik bevestigen vanuit eigen ervaring, er werd veel gehandeld in de periode dat ik aanwezig ben geweest.

Ook waren er verschillende handelaren actief die "opkochten".

Graag wil ik dat even toelichten, Theodoor.
    We hebben een afspraak met één vogelhandelaar uit Asten, die ná 11.00 uur op de beurs vogels opkoopt.
    Dit werkt goed, en veel particuliere aanbieders zijn blij met deze afspraak!
    Op die manier kunnen zij hun vogels kwijt die ze vóór 11.00 uur niet particulier hebben kunnen verkopen.
    Blijkbaar, maar dát heb ik niet meegekregen, waren er op de laatste beurs meer handelaren actief in het opkopen van grotere hoeveelheden vogels, al vóór 11.00 uur.

Dit is een ontwikkeling die wij, als organisator van de beurs, niet willen.
    We gaan hier dan ook verdere afspraken over maken.

Degene die ik gesproken heb vertelde me verder, dat híj niet de indruk had dat het op dat tijdstip al handelaren naar huis waren.
    Maar dát kan ik dus niet bevestigen of ontkennen.

Zoals gezegd; het feit dat je dit zo "ervaren" hebt, is reden genoeg om nog eens éven de koppen bij elkaar te steken en te kijken hoe we dit zouden kunnen voorkomen.

De eerlijkheid gebied me te zeggen, Theodoor, dat mijn persoonlijke mening is, dat je beter wat eerder naar een beurs kunt gaan dan drie kwartier voor het einde.
    Want ook al zoek je geen vogels, en kom je alleen voor de gezelligheid, er is het meest te beleven als je wat eerder komt.

Ik weet het goed gemaakt met je.
    In april is er (natuurlijk) wéér een beurs.
    Als je een beetje op tijd aanwezig bent, drinken we samen een kop koffie, ik betaal.

Dus, namens "Zang en Kleur"; jammer dat je dit zo ervaren hebt, we proberen het zo goed mogelijk te doen, soms laten we een steek(je) vallen.....

Groeten, Serinus.

Senior lid dijkkamp's Avatar
    Thanks
    0
    en zo kan/kun je dus ook met een klacht/vermeende klacht om gaan.

PERFECT

kunnen andere organisatoren een voorbeeld aannemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Henk Dijkkamp

Ik weet niet alles maar doe mijn best.

Op zondag 8 maart organiseert Vogelvereniging “Zang en Kleur” weer haar maandelijkse Grote Vogelbeurs.
    Dé ideale gelegenheid om de vogelcollectie weer aan te vullen, of om eens een kennis te maken met de vogelhobby.

Op deze vogelbeurs is “vanalles” wat u voor het houden van vogels kunt bedenken, aanwezig.
    Van lectuur, diverse kooien, nestkastjes (óók voor de tuinvogels), voer en diverse ándere benodigdheden, tot natuurlijk de meest uiteenlopende vogelsoorten.

Heeft u vragen over uw eigen vogel(s); er zijn altijd verschillende leden van “Zang en Kleur” op deze beurs aanwezig, die u een deskundig antwoord kunnen geven!

Markt 12, Asten.
    Entree; 1 euro, kinderen gratis

Alleen voor de sfeer al een bezoekje waard.

http://WWW.ZANGENKLEURASTEN.NL
    The proof of the pudding is in the eating

Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten