Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag voor Louis Polane

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Mirjam
    En mag ik je een raad geven?? Je mag nooit iemand veroordelen voordat gij in zijn omstandigheden zijt verkeerd!!
    groetjes,Mirjam
    Eh... ik weet van niks, ik geef alleen mijn mening over zo'n overdaad (in mijn ogen), wie "veroordeel" ik daarmee?
    Fijn dat het zo goed gaat met je vogels enne... een keer komen kijken wil ik altijd!
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #17
      reply #5

      Oorspronkelijk geplaatst door louis polane
      volgens mij is ze mans genoeg zelf om te zien of ze hier wat aan heeft.

      Vandaar mirjam's reply op #7 ;Zou jij mij a u b willen vertellen hoe of ik het beste het water aan kan bieden met appelazijn en propolis en eventuele vitamines??

      [QUOTE] en je zelf overal mee willen bemoeien staat een beetje raar.[QUOTE]
      Wij zijn op de wereld voor mekaar, voor mekaar te helpen niet waar. Waarbij ik niet wil zeggen dat mirjam hulp nodig heeft, ze kan namelijk uitstekend voor haarzelf opkomen.

      [QUOTE]ik zit de laatstetijd flink in de lappen mand en heb daar ik niet altijd zin heb om alles te lezen (te veel pijn.[QUOTE] Ennuh, beterschap gewenst.

      Voor mirjam een hele fijne vakantie toegewenst, heel erg prettig dat iemand de zorg voor jouw vogeltjes wil overnemen.

      Greetzzz

      Opmerking


      • #18
        Hallo Mirjam,

        Wat ik je vragen wil is dit of ik en mijn man een keer in de vakatie mogen komen kijken het lijkt mij erg leuk om te zien hoe jij het allemaal doet,misschien kan ik van jou weer wat leren.

        Ik las dat je vrijdag op vakantie gaat ik weet niet of je het goed vindt dat ik kom met johan.maar als het goed is mijn man krijg 6 augustus vakantie en dan 3 weken lang misschien dat het in die tijd kan.?

        Groetjes Petra Schaap.

        Opmerking


        • #19
          Mening.

          Hallo Allemaal,

          Laat ik dit zeggen we mogen blij zijn dat we zo'n man als louine poulane op dit vogelcafe hebben zitten daar kunnen we wel wat van leren.

          En dat die man nog tijd aan ons besteed door zijn pijn heen.

          Groetjes Petra Schaap.
          en sterkte louine en trek je zelf er niets van aan kop op.

          Opmerking


          • #20
            Ik heb de indruk dat er hier mensen zijn met zeer korte teentjes, maar dit even terzijde.
            Aan Ger zou ik kwijtwillen dat ik zijn reaktie helemaal niet begrijp, Louis mag heel zeker een eigen mening hebben, net als iedereen hier denk ik, maar dat wil niet zeggen dat ik de mening van louis moet delen, toch??
            Van tentoonstellingen en massakweek heb ik nergens gesproken, en je mag van mij gerust weten, ik doe geen tentoonstellingen, ben geen lid van een club maar kweek al jaren vogels uit pure hobby.
            Verder kan ik de reaktie van ton koek zeer goed begrijpen, mijn gedachten waren dezelfde, maar ik vind het dan jammer dat er onmiddellijk zo kregelig op gereageerd wordt. Daar dient toch een forum voor dacht ik.
            Ik stel me bv. ontzettend grote vragen bij het constant toedienen van megabactol en megabactin. Ik zal dit ook nooit toepassen (zou tenslotte niet weten waarom), maar als myriam zich daar goed mee voelt moet ze dit doen.Dit wil echter niet zeggen dat ik er geen andere mening mag op nahouden.
            Met alle respekt voor louis, en alleszins van harte een spoedige beterschap gewenst en veel sterkte, maar wil dit zeggen dat alles wat louis zegt plots gewoon als de enige waarheid moet beschouwd worden?? Neen toch, louis heeft zijn mening en ik de mijne, misschien dat die kunnen verschillen, maar dat moeten we volgens mij op dit forum kunnen respekteren en waarderen van mekaar, anders heeft het nog weinig nut om hier te schrijven, dacht ik zo.
            Voor diegenen die met vakantie vertrekken, een prettig verlog

            Opmerking


            • #21
              Hallo Wil,
              Natuurlijk wil ik alleen maar het beste voor mijn vogels en aangezien ik met deze 3 producten van Comed hele goede ervaringen heb gebruik ik dit en...niet iedere dag maar 3dagen in de week.Cometaves wel iedere dag over het eivoer!!
              Het is heel fijn dat dit forum er is want bij mijn vereniging zitten er alleen maar mannen die alles beter weten en geen goede adviezen kunnen of willen geven.
              Vrouwen en vogels schijnt toch een beetje een taboe te zijn in deze mannenwereld.
              Als ik een vraag stel dan wil ik daar natuurlijk een antwoord op maar er zijn zoveel leden dat ik daar meerdere antwoorden op krijg,logisch toch en als ik via internet allerlei producten kan nalezen en opnieuw vragen kan stellen is dat alleen maar heel positief!!
              Iedereen houdt zijn vogels op zijn manier en als dat goed gaat dan hoef je niets te veranderen of te vragen maar als het niet goed gaat dan zoek je samen met je hobby genoten een eventuele oplossing.
              Als je naar alle berichten kijkt dan valt me op dat Louis Polane toch heel veel adviezen geeft en er heel veel verstand van heeft,zou bijna een vogelarts kunnen zijn!!
              Maar om hem dan af te katten is niet de bedoeling en als ik pissig reageer omdat er een rotopmerking geplaatst wordt denk ik zie je wel toch die verdomde mannenwereld!!
              Ik eindig dit verhaal met de wens dat we allemaal onze vogels in goede gezondheid kunnen houden en heel veel vragen mogen stellen want daar leren we allemaal van!!!
              Groetjes,Mirjam

              Opmerking


              • #22
                Hallo Petra,
                Natuurlijk mag jij samen met jouw man,Johan hier komen .
                Wij komen 13 augustus terug en je hebt mijn telefoonnummer dus....
                Groetjes,Mirjam

                Opmerking

                Working...
                X