Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sprekers op contactavonden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    Ja, dat is waar, Kees, maar dat het zo snel ging gaan, had ik ook niet verwacht.

    Blijkt dus, dat info naar het gebruik van planten, kruiden bij vogels, toch wel ernstig moet genomen worden.

    Opmerking


    • #32
      Wij van VV Vogelvreugd zoeken nog iemand die een lezing wil geven bij ons in oktober
      Het moet gaan over het opkooien voor de TT en over het in conditie krijgen
      en andere zaken die belangrijk zijn naar een TT toe

      Weet jij iemand in de regio om Beverwijk heen die een leuke en leerzame lezing kan verzorgen??
      Laat het maar horen

      Met vriendelijke groet

      Piet Witteman

      Ringencommissaris VV Vogelvreugd

      Beverwijk

      Opmerking


      • #33
        Wij "de koperwiek" zijn op zoek naar sprekers voor op onze clubavonden. Onderwerp maakt niet uit, wij vinden alles goed. Onze club bevind zich in het Noorden van Antwerpen tegen de Nederlandse grens. In de gemeente Essen.

        Opmerking


        • #34
          Uit mijn omvangrijke collectie Ornithologisch beeld- en studiemateriaal heb ik een gloednieuwe avondvullende lezing over vogels samengesteld.

          Het thema van deze lezing is REFLEX - spiegelbeelden van vogels

          Zoals u mag verwachten is het opnieuw een unieke verzameling van fantastische natuuropnames geworden, waarbij vele Europese vogels, papegaaiachtigen, watervogels, roofvogels, weidevogels en tal van exotische vogels zijn vertegenwoordigd.

          De eerste try outs zijn inmiddels achter de rug en de reacties zeer positief.

          Op aanvraag informeer ik u graag omtrent de mogelijkheden voor uw contactavond, speciaalclubdag of vogelevenement.
          Amigo de los Psittacidos

          Look deep into nature and you will understand everything better

          Opmerking


          • #35
            Lezing insecteneters.

            Gisteravond lezing met beamer bezocht van Rene Kleine uit Pesse,een aanrader.

            Opmerking


            • #36
              Vandaag bij de WAS (werkgroep Amerikaanse sijzen) een lezing bijgewoond van Lou Megens. Ontzettende leuk en interessant, ik weet nu wat er het eerst was de kip of het ei. Op internet meer over zijn presentaties.

              Opmerking


              • #37
                Leuk Gee om een lezing mee te maken.
                Ik ga snel zoeken op het internet.
                groetjes
                Heidi

                Neem eens een kijkje op mijn site.
                http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                Opmerking

                Working...
                X