Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: voer voor lories

Stamgast
    Thanks
    6

prijzen

ja de dure prijs is jammer voor deze vogels want zoals ik wil graag beginnen maar kom op de markt spannen tegen van 400euro en las hier op dit forum van dat er soms een span wordt aangeboden voor rond de 200, dat scheeld de helft en voor mij als student toch echt genoeg. ik ben de laatste half jaar al aan het rond kijken naar informatie over de lori van de blauwe bergen. i.v.m. dat we gaan verhuizen kan ik niet beginnen met het houden van deze mooie vogels. de dure prijs is echt een hele hoge drempel denk ik toch wel voor een heel hoop mensen wat toch jammer is.

Lid
    Thanks
    0

eens

pfffffffffffffffffff zijn erbij die vette euro tekens zien hier.

wat een gedonder allemaal vogels zijn hobby en hobby mag paar centen kosten.
    de een gaat voetballen en dan nazitten kost ook elke week een 50 tot 10 euro de ander doet dat niet en gaat na een poosje vogels kopen .
    het is maar net waar je je prioriteit legt.
    dus AUB NIET ZEUREN OVER CENTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.

Ik ben het wel met je eens lonewolf. Vogels mogen geld kosten. Echter de prijzen stijgen de laatste tijd wel heel erg hard. Dit is niet alleen bij de lories maar sinds dat de grenzen dicht zijn bij bijna elke kromsnavel.

Soms heb ik met bekende deze discussie ook. maar je moet eigenlijk kijken wat je voor het geld krijgt en of je het, het waard vind.

Voorbeeld: ik wil nog een koppel witbuik caiques koste rond de 1000 euro.
    voor mij het geld waard maar als ik dit tegen mijn vrouw zeg verklaart ze me voor gek. dan zegt ze kun je beter 5 koppels pruimekoppen kopen en dan heppie nog geld over.

En zolang mensen de centen er voor blijven geven die er gevraagd worden blijft de prijs hoog.

groetjes Egon

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Forum Rechten