Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwarte stip

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Zwarte stip

    Op de side van de NKC is in het forum een enquete over de zwarte stip geplaatst bij kanaries.
    Bij deze vraag ik iedere kanarie kweker deze in te vullen.
    Ook mensen die geen problemen hebben met de zwarte stip.

    De link is: http://www.kleurkanarie.nl/Enquete.doc

    Groeten Alex Bos

  • #2
    Zou het ook handig / informatief zijn om hier wat info over zwarte stip te plaatsen of beinvloed dat de enquette teveel?

    ik heb namenlijk geen idee wat zwarte stip is...
    Wat een leuke hobby hebben wij toch!

    Opmerking


    • #3
      zwarte stip

      zoek op google naar zwarte stip en je krijgt behoorlijk veel informatie, met ook waarschijnlijk geneesmiddelen.
      ik vond hier en ieder geval erg veel nuttige tips staan.

      Opmerking


      • #4
        Zwarte stip is een verschijnsel bij pas geboren jonge kanaries.
        Wanneer deze geboren worden, hebben deze een kleine donkere vlek links onder het middenrif.
        Na enkel dagen gaan deze pasgeboren jongen dood.
        Waar deze stip door veroorzaakt wordt is niet geheel duidelijk, en onder welke omstandigheden deze voorkomt.
        Men denkt dat het komt door stress of een gebrek aan conditie, maar andere oorzaken zijn ook mogelijk.
        Met de enquete proberen wij een link te leggen tussen bepaalde omstandigheden, en het voorkomen van de zwarte stip bij pas geboren jonge kanaries.

        Groeten

        Alex

        Opmerking


        • #5
          Veel liefhebbers hebben de enqete reeds ingevuld, echter nog maar weinig liefhebbers de veel uitval gehad hebben door de zwarte stip.
          Ik vraag bij deze , aan deze liefhebbers de enquete alsnog in te vullen.

          Groeten

          Alex

          Opmerking


          • #6
            Nogmaals aandacht voor bovenstaande, zonder formulieren van mensen met problemen met zwarte stip kan ik niets vergelijken.

            Groeten

            Opmerking

            Working...
            X