Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lijsters uit het geslacht Turdus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Lijsters uit het geslacht Turdus

    Als liefhebber van Lijstersoorten ben ik altijd op zoek naar nieuwe soorten .
    De Grijskap , Zwartborst en de Japanse lijster kennen we allemaal wel.
    Wie heeft prachtige , bijzondere of zeldzamere lijsters in hun voliere , graag lees ik hier wat er allemaal in onze Hollandse en Belgische volieres zit.


    Bij voorbaat dank

  • #2
    Dat gaat lekker hier !! Kunnen ze me weer verwijderen...........

    Opmerking


    • #3
      Lijsters uit het geslacht Turdus

      De respons is inderdaad niet oorverdovend.
      Ik had wel kunnen reageren maar die van mij zijn garrulaxen en een Copsychus
      Het beste kan je naar de speciaalclub gaan en je aanmelden voor het soorten bestand. Of je vraag op het forum van de speciaalclub herhalen.

      Opmerking


      • #4
        "Het beste kan je naar de speciaalclub gaan en je aanmelden voor het soorten bestand. Of je vraag op het forum van de speciaalclub herhalen."

        Dank voor je reactie Arjan maar ik ben lid van de Speciaalclub , ik wilde hier gewoon een aantal reacties uitlokken/krijgen maar er is schijnbaar weinig respons.

        Lijster

        Opmerking


        • #5
          Respons

          Oorspronkelijk geplaatst door Arjan
          De respons is inderdaad niet oorverdovend.
          Ik had wel kunnen reageren maar....
          Ik had ook kunnen reageren, maar ik heb ze al enige jaren niet meer.
          Na de komst van, wat later bleek, een steenmarter (beschermd!) ben ik al mijn lijsters kwijtgeraakt. S'morgens bij je voliere komen en eerst 10 dode witkoplijsters rapen is niet een leuk karwei , dit gaat ten koste van je plezier in het houden van vogels.


          Greetzzz.

          Opmerking


          • #6
            Dat is nog eens een tegenvaller Birdfarm , dan zou ik ook flink balen!
            Waarschijnlijk is dat enkele jaren geleden gebeurd met die Steenmarter daar ik geen liefhebbers ken of heb gekend met zoveel Witkoplijsters. Er zijn bij mijn weten nog drie liefhebbers die deze soort in bezit hebben en het kweken bij hen met deze soort gaat niet zo best. Mijn vrees is dat de Witkoplijster over enkele jaren niet meer in onze volieres voorkomt.

            Opmerking

            Working...
            X