Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bruinpastel goudvink overleden!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • bruinpastel goudvink overleden!

    mijn bruinpastel goudvink is overleden net voor de kweek
    hij is geschokken en heeft zich dood gevlogen (denk door de kat van de buren)

    nu zit de pop alleen en kan maar geen bruinpastel man bij vinden of split voor bruinpastel weet iemand waar deze te vinden zijn gr wokheumer

  • #2
    Jammer dat hij gestorven is.
    Ik denk dat het moeilijk wordt om er nog een te vinden zo vlak voor de kweek.

    Succes ermee!

    Opmerking


    • #3
      hallo wokheumer,

      echt jammer van je goudvink je had er hele mooie vogels uit kunnen kweken. ik heb me net nog even rot gezocht naar een goudvink op vogelmartplaats en marktplaats. ik zag je advertenties al maar ik merk dat er niks meer te vinden is.
      ik weet niet of je belangstelling hebt maar ik kan misschien ook wel een bruine goudvink of pastel in de buurt van doetichem zoeken.
      woon zelf in overijssel en kweek met 4 koppels goudvinken. ik heb ook geen losse vogels meer. maar als je nog een andere goudvink bijv.: pastel of bruine nodig hebt wil ik je best wel een aantal links opzoeken.

      ik hoor het wel,

      ik heb trouwens al 1 bruinpastel pop (man is wildkleur) op vijf eieren zitten. vandaag is het de 4e dag dat ze aan het broeden mee.

      verder nog succes met de kweek

      Opmerking


      • #4
        Met vriendelijke groet:
        Henk.

        Opmerking


        • #5
          bedankt voor het helpen ik zat ook te wachten op mooie jongen maar helaas

          ik weet ik dat dit niet de weg is om vogels te zieken maar wist me geen raad meer gr wokheumer

          Opmerking


          • #6
            maar wokheumer heb jij nog belangstelling aan een goudvink man. ik kan je zo wel een heel aantal links sturen. als je dat wilt.

            Opmerking


            • #7
              Succes en sterkte ermee

              groeten Henk.
              Met vriendelijke groet:
              Henk.

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door bas097
                maar wokheumer heb jij nog belangstelling aan een goudvink man. ik kan je zo wel een heel aantal links sturen. als je dat wilt.
                hallo bas
                dan moet de goudvinkman wel bruinpastel of slpit bruinpastel zijn gr wokheumer

                Opmerking


                • #9

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door wokheumer
                    mijn bruinpastel goudvink is overleden net voor de kweek
                    hij is geschokken en heeft zich dood gevlogen (denk door de kat van de buren)

                    nu zit de pop alleen en kan maar geen bruinpastel man bij vinden of split voor bruinpastel weet iemand waar deze te vinden zijn gr wokheumer
                    waar woon je wokheumer?

                    Opmerking

                    Working...
                    X