Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veranderd forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Veranderd forum

    hai! Ik ben hier een tijdje niet geweest en zag dat het forum er helemaal anders uitziet.
    Leuk hoor.

    Alleen een vraagje; onder mijn naam en avatar enzo staat nu Thanks en dan een 1 erachter. Bij anderen staan er andere getallen onder. Waar is dat voor?
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

  • #2
    Stel dat iemand een antwoord op je antwoord geeft waar voor je hem wil bedanken kun je nu op de "thanks" knop drukken
    http://www.vogelcafe.nl/content.php?23-Bedankt-he!

    Opmerking


    • #3
      Okee, nou bedankt voor je antwoord (zal zo op het juiste knopje klikken. ) Maarreh... hoe weet ik dan WIE me bedankt heeft? En waarvoor?
      'Vliegde ik?'
      -'Nee, je valde.'

      Opmerking


      • #4
        bedankt, nee dat is helaas niet mogelijk om te kijken wie je een "thanks" geeft en waarom

        Opmerking


        • #5
          Oh, nou ja, nu weet je dat 1 van jouw 7 thanks van mij komt, vanwege dit bericht.... Dit kan overigens meteen dicht denk ik; mijn vraag is beantwoord.
          'Vliegde ik?'
          -'Nee, je valde.'

          Opmerking


          • #6
            Hallo,

            En hoe bevalt het nieuwe Forum bij de moderators en bouwer van de site?
            Hoe doen de bezoekersaantallen en de aantallen van actieve gebruikers het?

            Voor wat het waard is;
            Ik ben me bewust van het feit dat een vertrouwde omgeving die "veranderd/vernieuwd" wordt wat aanpassing vergt.
            Daarom heb ik ook een tijdje gewacht en mezelf de kans gegeven er eens wat aan te wennen.
            Maar; "het went niet......."


            Groeten, Serinus.
            The proof of the pudding is in the eating

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Serinus Bekijk Bericht
              Daarom heb ik ook een tijdje gewacht en mezelf de kans gegeven er eens wat aan te wennen.
              Maar; "het went niet......."


              Groeten, Serinus.
              voor mij geldt jammergenoeg hetzelfde...

              Opmerking


              • #8
                Ik deel jullie ervaring niet en ik hoop niet dat jullie je daardoor laten tegenhouden om de site verder nog te bezoeken. Zou toch jammer zijn!
                Bekijk mijn vogels op:

                http://papegaaiamadine.webnode.nl/

                Opmerking


                • #9
                  De reactie van Serinus onderschrijf ik meteen.

                  Technisch zal er ongetwijfeld verbetering opgetreden zijn, maar de overweldigend lichte lay-out vind ik bepaald niet prettig en komt (zoals eerder opgemerkt) de leesbaarheid niet ten goede.
                  Het alleen voor dit forum steeds opnieuw aanpassen (lees: terugschroeven) van de helderheid van mijn scherm begint me zo voorzichtig aan toch een beetje tegen te staan.

                  Jammer, ik kwam hier gemiddeld genomen altijd graag.
                  Amigo de los Psittacidos

                  Look deep into nature and you will understand everything better

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsH Bekijk Bericht
                    bedankt, nee dat is helaas niet mogelijk om te kijken wie je een "thanks" geeft en waarom
                    Volgende stap is natuurlijk bekijken op welke onderwerpen mensen het meeste scoren.
                    Zo kun je straks makkelijker zoeken wie je bij welk onderwerp moet benaderen.
                    Of denk ik nu te ver

                    Het is trouwens voor mij wel goed leesbaar, misschien een dikkere lettertype als standaard zetten
                    en een licht gele achtergrond, of nee dat laatste maar niet andere achtergrond kleur kan wel iets doen....

                    waarom moet ik trouwens een snelle reactie plaatsen haha. is gewoon een reactie plaatsen niet snel genoeg??

                    Gr. Ben
                    Groeten, Ben

                    Opmerking


                    • #11
                      Mij bevalt de nieuwe lay-out ook nog steeds niet.
                      Zo gezellig ik het voorheen vond, zo ongezellig vind ik het nu.
                      Ondanks dat ik nu een groter lettertype heb.
                      groetjes
                      Heidi

                      Neem eens een kijkje op mijn site.
                      http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                      Opmerking


                      • #12
                        Hallo,

                        En hoe bevalt het nieuwe Forum bij de moderators en bouwer van de site?
                        Hoe doen de bezoekersaantallen en de aantallen van actieve gebruikers het?

                        Groeten, Serinus.
                        The proof of the pudding is in the eating

                        Opmerking


                        • #13
                          ik ben pas nieuw op het forum en weet niet hoe het oude er uit zag maar ik vind deze lichtblauwe kleur toch erg vervelend.
                          groeten gijs

                          Opmerking


                          • #14

                            Opmerking


                            • #15
                              Hierbij de cijfers... Een daling in de zomer is overigens heel normaal. Met mooi weer zijn er minder mensen online.

                              http://www.similarweb.com/website/vogelcafe.nl
                              Bekijk mijn vogels op:

                              http://papegaaiamadine.webnode.nl/

                              Opmerking

                              Working...
                              X