Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogels kiezen eten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vogels kiezen eten.

    In een nieuwe voliere wil ik vogels met verschillende voedselbehoefte. Er zijn enkele draaitafels. Hoe verdeel ik het voedsel?

  • #2
    Beste Josly , hartelijk dank voor uw snelle reactie.Graag geef ik wat meer info. De voliere is in aanbouw (bijna klaar).Vlucht 2x2m + 2x1m en nachthok van 130x90cm hoogte 200cm In winterperiode kunnen voor het gaas een of enkele doorschijnende panelen komen. 3 voedseldraaitafels met elk 3 bakjes op een hoogte van 1meter. In nachthok kan ook drinken en eten. Volledig voorzien van doorschijnende
    platen. Bodem van vlucht zonder vloer. Afdekking met dennennaalden. Bezetting ; chinese dwergkwartg dankbaarels 1haan en 2of 3poppen. - 1 Bourke of Elegantparkiet man +pop indien nodig of gewenst. - 1 koppel Catharina parkieten - kanarie waterslager en timbrado (kunnen 2 mannen of niet en moet(en) er pop bij? Verder dacht ik aan een selektie koppeltjes te kiezen uit een lijst van vogels voor niet verwarmde ruimte. (graag Ceresamadine en Goulds er bij indien niet te moeilijk. Kunnen bij een inhoud van 15M3 25 vogels of is dat te veel opdat de vogels en ik gelukkig zijn. Mijn eerste vraag ging over voeding maar misschien kunnen vogelcafe lezers me ook op gebied van vogelkeuze en bezetting raad geven. Een beginneling is Uer

    Opmerking


    • #3
      Ik zou niet met 25 vogels beginnen, beter rustig opbouwen, en langzaam uitbreiden.

      Is voor jou en de vogels beter.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

      Opmerking

      Working...
      X