Mededeling

Collapse
No announcement yet.

werk/bouwtekeningen kweekkooien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • werk/bouwtekeningen kweekkooien

    Hallo. ik ben nieuw hier. Ik ben op zoek naar werk c.q bouwtekeningen voor kweekkooien, 121.5 x 40 x 40 te verdelen in 3 hokken.

    Er circuleren vlgs mij veel tekeningen en foto's op het forum, maar allemaal in Photobucket en deze zijn niet te openen of je moet iets van 300 euro betalen😁😭.

    Zijn er mensen die tekenjngen in pdf hebben en die met mij willen delen?

    Alvast bedankt.

    Lou

  • #2
    Lou ik zie ook geen tekeningen meer maar het is toch simpel neem eerst de fronten voor de maatvoering van de binnen zijde tel daarbij de maat van een laatje of meerdere bij op en er is al een inwendige maat voor het vast zetten van de fronten zijn er heel handige blokjes in de handel en vergeet niet alles te verlijmen en eventueel de naden af te kitten IVM luis tussen het linker en het rechter front kan je een rail maken met u profieljes zodat je er een grote of 3 kleine kan maken ook kan je een front in de rail schuiven zodat je bv een man apart kan zetten of de jongen voor het hout kan je meubelpanelen nemen deze zijn al mooi wit en goed schoon te houden en het opmaat zagen kan dan in de meeste bouwmarkten kost niks extra
    Last edited by koppig; 13-09-2017, 15:26.

    Opmerking

    Working...
    X