Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mozambiquesijzen en magellaansijzen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • mozambiquesijzen en magellaansijzen

    wil binnen kort gaan beginnen met papegaai amadines en binzenastrildes. ook wil ik graag 1 koppel mozambiquesijzen en 1 koppel magellaansijzen maar kan de pop van de magellaansijs bij de pop van de mozambiquesijs. en mag de mozambiquesijs man bij binzen mannen?

  • #2
    De Mozambiquesijs is tegenover tropen heel erg aardig. Alleen ik durf niet te zeggen dat dit ook geld voor de magellaansijzen. De poppen zullen niet zo'n probleem vormen alleen de mannen misschien. Het valt te proberen, maar zorg voor een aparte kooi indien het niet goed gaat. Het ligt natuurlijk ook aan het karakter van de vogels zelf of het goed gaat.

    Opmerking


    • #3
      als het mogelijk is dan is het de bedoeling dat poppen van de binzenastrildes en de poppen van de mozambiquesijs en magellaansijs samen in 1 vrucht komen samen. de mannen van de binzen komen dan samen met de mozambiquesijs man. en de magellaansijs man komt dan weer bij de gouldamadines.

      Opmerking


      • #4
        Zal wel gaan denk ik. Mozambiquesijzen zijn erg vriendelijk, hooguit dat de mannen wat akelig kunnen doen naar elkaar maar zelfs dat is niet zeker. Gewoon in de gaten houden mocht het toch niet gaan.

        Opmerking


        • #5
          Ik heb bij mij nog nooit veel strijd gezien tussen vogels als bij een koppel Mozambiqeen en een koppel Magellaans. Het lijkt misschien goed te gaan in het begin, tot dat ze broeds worden, dan is het oorlog.
          Groeten Michael

          https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

          Opmerking

          Working...
          X