Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogelmarktplaats ontzettend traag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vogelmarktplaats ontzettend traag

    Ik kom hier niet zo heel veel meer, dus geen idee of er ergens al iets over geschreven staat, maar het valt me al een tijdje op dat het laden van de pagina's van vogelmarktplaats enorm lang duurt.
    Zo lang dat het niet leuk meer is, het doet me zelfs denken aan oude tijden toen we nog via een telefoonverbinding op internet zaten.

    Ik heb dat alleen met vogelmarktplaats, dus het ligt niet aan mijn PC.
    Misschien kan de beheerder van die site eens kijken waaraan dat ligt, wat belastende oude advertenties wissen, anderszins opruimen van oude zooi, andere server of provider zoeken, weet ik veel.... Want dit is niet normaal meer.
    kijk hier ook eens: http://zebraforum.tropenkweker.nl/

  • #2
    Vmp

    Hans,

    Alhoewel geen beheerder of wat dan ook van VMP heb ik even de proef op de som genomen aangezien het door jou geschetste probleem me helemaal niet bekend voorkwam.

    Ik heb her en der aangeklikt, naar een andere groep, een advertentie, naar een andere groep, een advertentie enzovoort. Steeds heb ik na maximaal 2 seconden de nieuwe internetpagina voor m'n neus. Ik ga niet roepen dat het aan jouw PC ligt, wel dat het probleem zich bij mij niet voordoet.

    Groet,

    Rob.

    Opmerking


    • #3
      nergens last van
      misschien virusje ???
      ik heb dit wel bij 2dehands daar loopt mijn pc wel enorm traag .

      Opmerking


      • #4
        Ah ja natuurlijk, dat is al wat ik verwacht had te horen....
        Daar heb ik ook wel veel aan moet ik zeggen, sorry voor dit sarcasme.

        Oorspronkelijk geplaatst door HansvdWeerdhof
        Ik heb dat alleen met vogelmarktplaats, dus het ligt niet aan mijn PC.
        Als ik dat alleen heb met vogelmarktplaats dan heb ik zeker een selectief virus.
        ik heb het dit weekend bij nog iemand nagevraagd en die heeft het ook, verschrikkelijk langzaam, niet normaal meer zo langzaam.


        Ik zou graag een antwoord willen horen van de beheerder van vogelmarktplaats, dat lijkt me beter dan luchtfietsen over virussen.
        kijk hier ook eens: http://zebraforum.tropenkweker.nl/

        Opmerking


        • #5
          Bij mij is de site ook gewoon snel, terwijl ik nu toch op een redelijk trage computer zit... is het misschien alleen op bepaalde tijdstippen (als het druk is op de site ofzo?) of altijd?

          Opmerking


          • #6
            reactie

            Hier doet ie het ook normaal goed.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

            Mijn website:

            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

            Opmerking


            • #7
              hier doet hij het ook normaal, maar het hoeft helemaal niet aan je computer te liggen, de verbinding kan ook omgeleid zijn, als er problemen zijn( server,netwerk, provider enz.), na een paar dagen is dit meestal opgelost, soms heb ik dat probleem ook met enkele site's
              www.fretteren.eu

              Opmerking


              • #8
                Heb nergens geen probleem mee.
                Laat je pc eens een keertje scannen.

                Opmerking

                Working...
                X