Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hobby presentatie op school. Hulp gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • hobby presentatie op school. Hulp gezocht


  • #2
    Wij hebben hier Turqouisineparkieten, valk en grasparkieten, zebravinken en chinese dwergkwartels rondfladderen.

    Daar hebben wij dus veel beeldmateriaal van

    Van de valk en grasparkieten en de zebravinken hebben we ook nog foto's van de jongen

    Geef maar een gil als er iets van je gading bij zit
    Mijn Site

    Opmerking


    • #3
      Als er een doe-opdracht bij moet zou je ze van wat dikkere plankjes een nestkastje kunnen laten bouwen, evt. de spijker of schroefgaten voorgeboord. (misschien kun je dat bij een bouwmarkt / bouwbedrijf wel gratis, van wat restmateriaal, laten zagen.
      Of een vogeltje overtrekken (carbonpapier )op een stukje plaatmateriaal, uitzagen en leuk opschilderen. (meerdere hobby's)

      Wat foto's aangaat, het internet stikt ervan. Even op een cd-tje branden of uitprinten en klaar ???


      Veel succes

      Vr. gr. Eelke

      Opmerking


      • #4
        ik heb nog een filmpje liggen van een putter die een nest maakt van heel dicht bij die wil ik je wel mailen (7 mb groot) ongeveer 2 minuten en is heel goed te bekijken, speciaal voor mail op genomen.

        pm mij maar dan stuur ik het filmpje wel.
        www.fretteren.eu

        Opmerking


        • #5
          Hallo allemaal.

          bedankt voor jullie reacties tot nu toe.

          ik wil graag alles wat ik krijgen kan bekijken en daar een leuke presentatie van maken, de presentatie mag maximaal 45 minuten duuren.
          ik neem zelf een aantal vogels mee in verschillende tt kooitjes.
          het mooiste zou zijn dat ik ongeveer 25 minuten wat vertel en dat er ook nog een doe opdracht bij is. het leeftijds verschil bij ons op school is erg groot. gouw denken we dat het te kinderachtig is maar soms is dat wel het niveau waar onze kinderen op denken. leefttijd van 7 tot 18 jaar

          Alles wat jullie kwijt willen kunnen jullie stuuren naar wilfredcoljee@hotmail.com

          wie weet of de bond nog materiaal heeft wat ik kan uitdelen.

          heb al een aantal kleurplaten opgezocht voor de 2 laagste klassen wand deze fungeren op kleuter niveau

          alles wat er in je opkom is welkom ik ga er volgende week mee aan de slag wand dan heb ik een week vakantie.

          groeten
          wilfred Coljee

          Opmerking


          • #6
            uitdelen

            Wilfred,

            Zoals je zelf al opmerkte zijn er kleurplaten via de bond gratis te verkrijgen. Ook wel wat folders inzake het houden en verzorgen van kanaries, zebravinken, parkieten enz. Ook een meer algemene folder. In principe allemaal gratis mits het niet in dikke aantallen tegelijk gaat. Probeer dat via de plaatselijke secretaris (die op zijn/haar beurt contact opneemt met het Bondsburau) te regelen. Eventueel is er nog een mogelijkheid om wat trachten kort te sluiten met het regionale promoteam die altijd een redelijke hoeveelheid van dit materiaal op voorraad heeft.

            Groet,

            Rob.

            Opmerking


            • #7
              Misschien is dit wat voor je?



              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #8
                kleurplaten

                hier zijn allemaal kleurplaten: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...n+vogels&meta=

                Opmerking


                • #9
                  Hier nog wat

                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

                  Mijn website:

                  Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    Kijk maar even in je mailbox, Wilfred.....

                    En succes er mee!

                    Hans.
                    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                    Opmerking


                    • #11
                      Hobby die uitdagend is

                      Hallo allemaal

                      als eerste wil ik iedereen bedanken die foto's en stukjes tekst, filmpje naar mij toegestuurd hebben ik ga kijken wat ik er van kan maken.
                      graag zou ik nog wat materiaal willen hebben van de verschillende kromsnavels
                      ik denk hieraan grasparkieten standaard en de kleine kleurparkietjes.
                      valkparkieten, en de halsbandparkiet, kinderen vertellen wel eens dat ze deze in rotterdam bij hun in de bomen zitten met wel 40 stuks te gelijk.
                      verder zou ik graag willen laten zien in de vorm van een beeldverhaal hoe een tentoonstelling gehouden wordt.
                      vanaf de opbouw tot na de opening van een tt
                      zodat kinderen kunnen zien wat een keurmeester doet

                      ik hoop dat ik nu niet te veel moeilijke dingen gevraagd heb en bij voorbaal alvast bedankt.

                      Ps
                      ik wil proberen van deze gelegeheid gebruik te maken om een leuk lezing voor kinderen te brengen die later door andere misschien ook gebruikt kunnen worden om de jeugd binnen de eigen vereniging wat te leren

                      Opmerking

                      Working...
                      X