Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rijstvogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Rijstvogels

    ik las vandaag wat over rijstvogels
    dat rijstvogels een agressiefe vogel is. vinden jullie dat ook?

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door P.Wijlaars
    type foutje ik had rijstvogels in de titel moeten zetten en niet goedemorgen, Roodmus
    ik kon het niet veranderen. is dit wel mogelijk?

    ik las vandaag wat over rijstvogels
    dat rijstvogels een agressiefe vogel is. vinden jullie dat ook?
    Ik heb rijstvogels in een gemengde volliere met daarbij ,zebravinken ,kanarie's, japansemeeuwtjes .diamantduifjes en kwarteltjes ,,,en de rijstvogels zijn de rustigste vogels in de kooi.

    Opmerking


    • #3
      bericht veranderen in de kop

      P.W.:
      type foutje ik had rijstvogels in de titel moeten zetten en niet goedemorgen, Roodmus
      ik kon het niet veranderen. is dit wel mogelijk?
      Gewoon het foute bericht verwijderen en een nieuw bericht aanmaken.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        kijk is ff

        Naar het bericht van Hanny,in het onderwerp een beginende liefhebber.
        zijn heeft rijstvogel de de rust verstoren, wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn.ik weet het in ieder geval niet

        Groetjes, Peter

        Opmerking


        • #5
          overal lees ik weer wat anders, op de ene site staat dat ze agresief zijn, bij de andere staat weer dat ze heel erg tollerant zijn tegen over andere vogels..
          ze zeggen wel dat ze kleinere vogeltjes lastig vallen, en even grote of grotere weer niet.. maar dat schijnt ook niet altijd te kloppen..
          mijn ervaring wel is als ze te weinig ruimte hebben gaan ze vaak elkaars veren pikken, maar dat is dan meer stress..
          mijn rijstvogels hebben nooit bij andere gezeten, dus daar heb ik geen ervaring mee, maar tegenover elkaar kunnen ze af en toe een beetje kwetteren en beetje pikken naar elkaar bij het voer en water badje omdat ze allemaal er zo graag bij willen, maar dat is echt geen agressie..
          mischien ligt het ook aan de rijstvogel, en aan de vogels waarmee die zit?

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
            P.W.:

            Gewoon het foute bericht verwijderen en een nieuw bericht aanmaken.
            Hallo,Henk,
            dit is een nieuw onderwerp.dus geen reactie op een bestaand onderwerp.
            en ik weet niet hoe ik onderwerp kan verwijderen

            Opmerking


            • #7
              Wil niet

              Dat wil niet Peter een topic naam blijft staan.
              Kun je dus niet zelf doen, wat ik dan doe (1 of 2x) is een mailtje sturen of ze de topic kunnen verwijderen.
              mvg Gerard 6

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
                Dat wil niet Peter een topic naam blijft staan.
                Kun je dus niet zelf doen, wat ik dan doe (1 of 2x) is een mailtje sturen of ze de topic kunnen verwijderen.
                het is toch geen ramp he? of jullie moeten er problemen mee hebben
                is dat zo , stuur ik wel even een mailtje

                Opmerking


                • #9
                  Voor mij niet hoor

                  Voor mij hoeft dat niet hoor Peter.
                  Was meer een antwoord op je vraag hoe je het veranderd.
                  Mocht je het wel doen, staat er "e-mail ons" kun je rechts onderaan de home-page vinden. (forum index.)
                  mvg Gerard 6

                  Opmerking


                  • #10
                    Rijstvogels

                    Titel zo beter?
                    Zou het onderwerp dan niet beter bij de tropische vogels kunnen staan?

                    Groet,

                    Rob.

                    Opmerking


                    • #11
                      Titel Tread aanpassen

                      Hallo Robk,

                      Voor een tijdje geleden lukte dit de webmaster nog niet.
                      Heb je wat bijgeleerd dus.
                      We zaten toen met de tread discussie zat om die naam te vervangen naar een meer passende naam. Is destijds niet gelukt. Maar ik heb er verder geen moeite meer mee hoor. Wel mooi om te lezen dat het nu wel kan lukken.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

                      Mijn website:

                      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door RobK
                        Titel zo beter?
                        Zou het onderwerp dan niet beter bij de tropische vogels kunnen staan?

                        Groet,

                        Rob.
                        Oke, bedankt

                        Opmerking


                        • #13
                          Jong geleerd

                          Henk3 zei;

                          Hallo Robk,

                          Voor een tijdje geleden lukte dit de webmaster nog niet.
                          Heb je wat bijgeleerd dus.
                          Blijkbaar ben ik (nog steeds) niet te oud om wat te leren. Ik kijk daar zelf ook behoorlijk van op. M'n oog viel er op (direct weer terug gestopt) en toen was het zo klaar. Als het maar naar tevredenheid is, anders graag een berichtje.

                          Groet,

                          Rob.

                          Opmerking


                          • #14
                            Tevreden

                            Al geantwoord in de nieuw benaamde tread: de mooiste foto's en filmpjes van het net.

                            Hopelijk is je oog niet beschadigd.
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

                            Mijn website:

                            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rissotto
                              overal lees ik weer wat anders, op de ene site staat dat ze agresief zijn, bij de andere staat weer dat ze heel erg tollerant zijn tegen over andere vogels..
                              ze zeggen wel dat ze kleinere vogeltjes lastig vallen, en even grote of grotere weer niet.. maar dat schijnt ook niet altijd te kloppen..
                              mijn ervaring wel is als ze te weinig ruimte hebben gaan ze vaak elkaars veren pikken, maar dat is dan meer stress..
                              mijn rijstvogels hebben nooit bij andere gezeten, dus daar heb ik geen ervaring mee, maar tegenover elkaar kunnen ze af en toe een beetje kwetteren en beetje pikken naar elkaar bij het voer en water badje omdat ze allemaal er zo graag bij willen, maar dat is echt geen agressie..
                              mischien ligt het ook aan de rijstvogel, en aan de vogels waarmee die zit?
                              Hoi, Rissotto

                              zoals je mischien wel gezien hebt, is mijn voliere klaar,maar de rijstvogels zijn niet echt enthousiast, gisteren zaten ze wel in het nieuwe verblijf,maar waren ook weer zo terug, in het verblijf daarnaast,ik heb wel een vermoede
                              ik heb alleen dikke zitstokken in de voliere hangen, en ik denk dat ze daar niet graag op gaan zitten, of ze hangen aan het gaas, of ze zitten op de kleine stokjes, met dakje er boven,heb jij daar ook last van?
                              er is natuurlijk wel een oplossing,maar ik vond het wel raar,ze zijn wel gewend om alleen op 10 mm stokken te zitten.

                              groeten,Peter

                              Opmerking

                              Working...
                              X