Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 vragen aan jullie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • 3 vragen aan jullie

    Zoals sommige van jullie al wel gelezen hebben ben ik met nieuwe broedkooien bezig, nu had ik nog enkele vragen aan jullie.
    1 : hebben jullie je fronten met de welbekende frontclips vastzitten of met de pinnetjes die aan de meeste fronten zitten.
    2 : zijn jullie fronten demontabel, en zoja Hoe hebben jullie dit gedaan.
    3 : met lades of zonder, met lades ; hebben jullie deze zelf gemaakt of besteld ; zoja waar ; zo nee waar heb je ze van gemaakt.

    ik loop met zulke dingen een beetje vast omdat ik het nu in 1 keer goed wil doen, na zoveel keer half te hebben gedaan en allemaal verschillende kooien heb.
    alvast bedankt voor de hulp

  • #2
    1) aluminium u profiel onder en een u profiel boven;
    2) daarmee is het voorfront demontabel door het front iets naar boven te bewegen;
    3) kunststof lades. Oersterk en makkelijk schoon te houden.
    Bekijk mijn vogels op:

    http://papegaaiamadine.webnode.nl/

    Opmerking


    • #3
      onderste u profiel moet minder hoog zijn dan het bovenste, dit om het omhoog te heffen en uit te nemen.

      (Je kan ook de achterkant van het onderste profiel gedeeltelijk afslijpen)
      Last edited by parakeetplaza; 09-04-2016, 12:54.
      parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

      Opmerking


      • #4
        Ik wilde eigenlijk zwarte fronten nemen, ik ben bang dat deze alsnog beschadigen in deze u profieltjes vandaar de frontclips of de pinnetjes.
        maar heeft ook beide zijn voor en nadelen

        Opmerking


        • #5
          Het mooie is dat je die beschadigingen niet ziet, omdat ze in een u profiel zitten. Mijn niet zwarte profielen raken ook beschadigd door het vocht. Beginnen wat te roesten. Dat maak ik schoon door ze in een badje coca cola te zetten. Daarna ben je van je roest af. De zwarte fronten zijn waarschijnlijk gecoat waardoor roest geen of minder kans heeft.
          Bekijk mijn vogels op:

          http://papegaaiamadine.webnode.nl/

          Opmerking

          Working...
          X