PDA

Bekijk Volledige Versie : stoppen met het houden en kweken van vogels

leila
12-09-2016, 21:05
Hallo
door problemen met mijn gezondheid ben ik helaas genoodzaakt om te stoppen met het houden en kweken van vogels,het is voor mij wel een hele moeilijke beslissing ,zeker na meer dan 40 jaar vogels houden en vooral kweken.
Vele soorten heb ik in al die jaren gekweekt,tropen insecteneters, europese vogels,kwartels en kanarie,s en ook zelfs grasparkieten.
ik wil iedereen die ik gemaild en soms ook lijfelijk gesproken heb bedanken voor alle reactie,s,van welke aard dan ook
ik zal in de toekomst nog weleens hier te vinden zijn om eens te lezen wat er geschreven is en word.
mvg aan iedere vogelliefhebber waar ook in de wereld
is getekend wim[alias leila];)

casehulsebosch
13-09-2016, 02:45
Wim jongen,

Wens je het allerbeste voor de toekomst. Geen makkelijke beslissing. Het gaat je goed.

Best wishes, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Thee
13-09-2016, 09:32
Dat is wel triest dat je om gezondheidsredenen met de vogels moet stoppen. Een lastige beslissing lijkt me om na zoveel jaren de knoop te moeten doorhakken en kiezen voor je eigen gezondheid.
Heel veel sterkte in ieder geval.

leila
13-09-2016, 18:28
hallo.bedankt voor jullie reactie,s mvg wim

Ben86
13-09-2016, 19:38
Wim het beste en misschien tot ziens.

fons
13-09-2016, 22:06
Heel erg voor je Wim om te moeten stoppen met de vogels. Maar tips en ervaringen blijven welkom. Succes met je gezondheid.

groetjes fons

Sytze F
14-09-2016, 10:23
Ha Wim,

Jammer dat je moet stoppen. Weer een ervaren en gepassioneerde vogelliefhebber minder.
Veel sterkte met je gezondheid.
Grt. Sytze

parakeetplaza
14-09-2016, 11:18
is zeer vervelend, maar gezondheid bovenal. Veel sterkte, Wim!

Ton
14-09-2016, 18:29
zonde Wim, om te moeten stoppen met je hobby.

maar de gezondheid staat nummer 1.

heb je nog andere hobby`s die je leuk vind ?

leila
14-09-2016, 19:55
hallo allemaal,ook bedankt voor deze reactie,s en ik zal tzt ook nog weleens een stukje schrijven,nou vroeger toen ik begon met vogels houden bij mijn vader en moeder thuis kweekte ik al aquariumvissen op een beperkte schaal dat wel maar betta,s kweekte ik al volop in aquariums met nog een ijzeren frame,daar zit ik nu aan te denken om dat weer op te pakken,ik heb2 broers die hebben allebei een groot aquarium van ong 2 meter en vooral mijn oudste broer zou het wel erg leuk vinden.
mvg wim

loodje
15-09-2016, 09:20
Vreselijk om je hobby op te moeten geven vanwege je gezondheid.
Heel veel sterkte Wim.

Henk3
15-09-2016, 21:23
Jammer Wim maar er zullen vast andere dingen op je pad komen, misschien dus een aquarium. Doe het niet voor een ander maar in de eerste plaats voor je zelf.
Succes met wat je ook gaat doen want je gezondheid gaat immers boven alles.