Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De eerste toren is klaar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • De eerste toren is klaar

    Last edited by josmo; 01-05-2016, 22:16.

  • #2
    Aleen de zandlagen er nog in, deze zijn nog aan het drogen ( net afgelakt )
    Beetje wazig de foto maar goed.
    Bedankt voor jullie input!!!!

    Opmerking


    • #3
      Ziet er goed uit.

      Success met de kweek.

      gr Kees.

      Opmerking


      • #4
        Heel mooi gemaakt.

        Opmerking


        • #5
          Mooie kooien. Succes met de kweek

          Opmerking


          • #6
            De eerste toren is voor de koppels mozambiquesijzen, die zitten nu in kooien van 50x50x50 dus die zullen het niet erg vinden.
            De volgende toren ben ik nu mee bezig hierin zullen Amerikaanse sijzen komen maar ben er nog niet helemaal uit welke soort.
            er zullen uiteindelijk 3 van deze torens langs deze wand komen staan, ook nog even de wanden afwerken nadien natuurlijk.

            Opmerking


            • #7
              Erg mooi gemaakt. Kijk uit naar het vervolg

              Opmerking


              • #8
                Het is alleen lastig om een foto te make aangezien de ruimte maar 1,50 breed is en de kooien 60 cm diep zijn.
                De ruimte ga ik later breder maken tussen de 2,20 en de 2,50 ongeveer.

                Opmerking


                • #9
                  mooi gemaakt, mijn complimenten.....

                  de stokken iets verder uit elkaar doen, anders stappen ze zo over.
                  groeten Ton
                  mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                  Opmerking


                  • #10
                    Ik was inderdaad nog even aan het stoeien met de goede locatie voor de zitstokken.
                    ik wil voldoende plaats bieden om lekker te kunnen zitten door heel de kooi maar wil ze eigenlijk ook wel dwingen om te vliegen om van stok naar stok te gaan.
                    De stokken die aan het front zitten zijn van kunstof die je ertussen moet draaien, deze rusten het beste op de dwarsgelaste tralies vandaar de locatie waar ze nu geplaatst zijn.
                    input is altijd welkom"" vele weten meer dan 1""

                    Opmerking


                    • #11
                      ziet er prima uit
                      m.vr.gr. Harry

                      Opmerking


                      • #12
                        Chapeau! netjes gemaakt. en nu duimen dat de vogels het doen he! succes!
                        parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

                        Opmerking


                        • #13
                          Dat is natuurlijk wel de bedoeling dat ze wat gaan doen inderdaad.
                          De tweede toren is nu ook bijna klaar en de lades van de eerste toren zijn inmiddels ook klaar, ik zal nog eens een foto maken als ze beide helemaal klaar zijn.
                          De mozambique sijzen hebben het in ieder geval prima naar hun zin in de kooi.

                          Opmerking


                          • #14
                            Dat heb je mooi gemaakt Josmo

                            Opmerking


                            • #15
                              netjes gedaan josmo nou nog en goeie broed ronde
                              groet Ries

                              www.vogelmarkt.nl

                              Opmerking

                              Working...
                              X