PDA

Bekijk Volledige Versie : klimplanten

Remco2000
08-07-2015, 19:10
Hallo ik heb een vraagje weet iemand nog een leuke snel groeiende klimplant naast klimop? Misschien kiwi ofzo of iets anders, als het maar niet giftig is een ook de eventuele bloemen of vruchten niet giftig zijn want kanaries lusten wel een beetje groen. Het gaat om een voliere met de vogels die in het onderschrift staan.

gr.Remco

Tal
08-07-2015, 19:19
Hallo ik heb een vraagje weet iemand nog een leuke snel groeiende klimplant naast klimop? Misschien kiwi ofzo of iets anders, als het maar niet giftig is een ook de eventuele bloemen of vruchten niet giftig zijn want kanaries lusten wel een beetje groen. Het gaat om een voliere met de vogels die in het onderschrift staan.

gr.Remco

Idd kiwi, als dat eenmaal is aangeslagen dan groeit het hard.
Ik hoor ook wel dat men bruidssluier in de voliere zet. Heb ik zelf geen ervaring mee verder met de vogels maar weet wel dat dat heel snel groeit.

Groetjes, Chantal

Remco2000
08-07-2015, 19:25
Oke en is kiwi dan niet giftig want hoor vaak dat jonge vruchtjes giftig kunnen zijn

van Tuijl
08-07-2015, 19:41
een bekende van me heeft een kiwi in zijn zebravinken voliere, geen probleem. denk ook aan kamperfoelie, erg mooie klimplant