Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kanarie stopt niet met zingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Kanarie stopt niet met zingen


  • #2
    Ik heb dit ook eens gehad. Voer de kanaries eens wat meer eivoer zodra de jongen er zijn, dan moet het weer normaal zijn.

    Opmerking


    • #3
      De kanarie man zingt om zijn territorium af te bakenen, zeker als je meerdere mannen hebt die elkaar kunnen horen (laat staan zien) zal het zingen explosief toenemen met bijzonder hoge geluids niveaus. Dit doen ze nog meer omdat de pop op eitjes zit, de man wil dus zijn teritorium afbakenen en tegen andere mannen melden "dit is mijn gebied"

      Het zingen van een kanarie is een goed teken, als de man niet gezond is zal hij ook niet zingen. Als hij dus luidkeels zingt is dit goed. Dat hij wat rustiger zit is niet erg, je kunt zoals Harry al aangeeft, zeker wanneer er jongen zijn extra eivoer verstrekken. Dit bevat veel eiwitten die de jongen nodig hebben, maar de ouders kunnen het zelf ook goed gebruiken.
      webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie

      Opmerking


      • #4
        Bedankt allebei! Ik zal er op letten met het eivoer.

        Opmerking


        • #5
          rutger : heeft 2 berichten , en alle 2 onzin
          je zou je beter bezig houden met vogels ipv nek omdraaien en motorolie geven ...
          dit laatste is echt het domste wat ik ooit heb gehoord , "ik heb men vogels de verkeerde motorolie gevoerd " hahaha grappig , kijk beter eens naar ene video van alex agnew neem zijn grappen over die zijn tenminste grappig
          tenminste als je een belg bent ,
          zie net dat hij gebanned is als ik net klaar ben met typen
          goed gedaan , zulke mensen horen niet thuis op een forum
          MVG senne
          16 jaar !

          http://waarneming.nl/

          Opmerking


          • #6
            goed dat die meteen geband word, als ik ergens niet tegen kan zijn het wel die internet praatjes makers. In je gezicht durven ze helemaal niet zo raar te praten

            Opmerking

            Working...
            X