Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Help!

    Ik heb sinds 2 weken een man en een pop samen (geslacht is 100 procent zeker!)
    Er hangt een nestkastje in waar een paar veertjes in liggen maar er wordt verder niet echt wat mee gedaan.
    Nu hebben ze sinds vandaag constant ruzie! Ze vliegen elkaar aan en 'schreeuwen' naar elkaar.

    Hoe kan dit en heeft dit te maken met het nestkastje???

  • #2
    Weet je zeker van het geslacht ? Het zullen toch 2 mannen zijn denk ik!

    Opmerking


    • #3
      koppels vechten niet, alleen als er 2 mannen samen zitten
      groeten gijs

      Opmerking


      • #4
        Hallo vogel vrienden
        even antwoord op de vraag koppels kunnen wel degenlijk vechten
        heb man en pop bij elkaar gezet en de pop had de broek aan in de kooi
        heeft twee dagen geduurt en toen was het over nest met 5 eieren wat nu 5 jongen zijn
        die op uitvliegen staan dus je weet maar nooit
        grt blacky 100

        Opmerking


        • #5
          Hoi Blacky 100,

          Ben ik helemaal met je eens het is niet altijd koek en ei.Als het bij mij voorkomt doe ik de man een paar dagen in babykooi aan voorfront en dan weer proberen maar dat lukt niet altijd.Soms gaat het met een koppel die het de eerste ronde prima doen de tweede ronde nog mis.
          Jan.

          Opmerking


          • #6
            En ik roep hier hard dat ik een gay-pop heb gehad. Die accepteerde werkelijk geen enkele man, maakte wel nest, legde eieren en als ik er een andere pop bij zette ging ze daar mee zitten voeren e.d.

            Heb het heel de kweek geprobeerd, zelfs kleurslagen die er niet eens bij paste maar ze joeg iedere man de kooi door.
            http://wiggel.skyrock.com/

            Opmerking


            • #7
              Dat het persee 2 mannen moeten zijn ben ik het niet mee eens. Dit zijn 100 procent pop-man.

              Het is verschillend. De ene dag zitten ze elkaar constant in de haren maar er zijn ook dagen dat ze weer lief voor elkaar zijn. Ze hebben nu een half nestje gebouwd.. ben benieuwd!

              Opmerking


              • #8
                fijn.
                als het niks wordt kan je altijd een andere man of vrouw erbij zetten

                gr.stoer

                Opmerking

                Working...
                X