PDA

Bekijk Volledige Versie : kweekvoer

syriarubennoah
28-03-2015, 16:47
Hallo. Heeft er iemand ervaring met het supplement van Ad Manders [ zie advertentie vogelmarkt.net]

Ton
28-03-2015, 19:46
ik vind geen advertenties van Ad Manders.

heb je een link misschien ?

Tal
28-03-2015, 20:02
Ik werd er ook niet echt wijzer van maar dit zijn de adv. http://www.vogelmarkt.net/user_ads.asp?ref_user=26646

Josly
28-03-2015, 20:02
Misschien heeft het te maken met de volgende informatie/advertentie.

"Unic bewezen natuurproduct dat uw vogels direct doet herstellen..."

www.vogelmarkt.net/add_detail.asp?ber_id=672424&rub=5

syriarubennoah
28-03-2015, 20:04
ik vind geen advertenties van Ad Manders.

heb je een link misschien ?

Boven de advertentie staat gezocht atentie heren liefhebbers opgelet gezocht

Tal
28-03-2015, 20:17
Boven de advertentie staat gezocht atentie heren liefhebbers opgelet gezocht

Deze adv. bedoel je?
Wij zoeken Nu voor relatie s diverse Koppels Bali Spreeuwen - Schama Lijsters - Palmrug Lijsters-Japanse Lijsters - LET OP en losse Mannen en Poppen om weg gevallen vogels van kweek koppels van relatie te Complimenteren ruilen ook poppen tegen mannen uit DREIGT u Kweek seizoen te mislukken wij bezitten een Uniek BEWEZEN Natuur Product dat uw vogels direct doet HERSTELLEN voor het nog resteren kweek seizoen grijp NIET naar het VERBODEN ESB 3 Baytril Baycox

Josly
28-03-2015, 20:23
Heeft het eventueel te maken met de volgende informatie.

Gaat het om de een en de zelfde persoon?

www.sargasso.nl/wvdd/de-nederlandse-regering-speelt-met-vuur/

syriarubennoah
29-03-2015, 12:31
Ik denk dat het de zelfde persoon ,Ik mailde hem om dat product ,hij vroeg allen maar waar ik woonde ,en dat 90 euro kost .set; 880 gr natuur prod poeder.2koffie lepels over eivoer 330 ml natuur product vloeibaar 3x per week 3ml /5l water. 330 gr vitamin. en alleen bij hem thuis te koop .

HansV
29-03-2015, 12:43
Vind het allemaal maar vaag. Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.

ele
29-03-2015, 14:03
Ik ben het helemaal met Hans eens.

Een paar kreten over: "bewezen", "uniek" en "herstellen" en that's it. Dus helemaal geen informatie over het product.
Ook het complimenteren van iemands vogels is aardig maar zeker geen cent waard. Het complementeren van kweekkoppels is wat anders.:)
Ook "Assiatische" en "Asiatische", geschreven in een andere advertentie, komt niet echt overtuigend over (zou een Nederlander zijn).

wij bezitten door UNIEK BEWEZEN Natuur Product over een Kwekers bestand - liefhebbers die genegen zijn collega s te Helpen de kweek van gezonde vogels te bevorderen een Systeem dat wij Promoten
Iedereen is natuurlijk vrij om te kopen wat ie wil en bij wie, maar mocht iemand geld over hebben, dan kan ie dat ook naar mij sturen. U ontvangt dan een uniek middeltje dat de gezondheid en de kweek van uw vogels bevordert.
Zo heb ik u geholpen en u mij, een systeem dat ik graag zou willen promoten.:D

Iets anders, maar misschien wel gerelateerd (al weten we niet wat die meneer ab of ad verkoopt, maar de kans lijkt me groot dat het knollen voor citroenen zijn):
Op de wereldtentoonstelling in Rosmalen stond een zaadverkoper uit ItaliŰ die eivoer aan de man probeerde te brengen waar men de vitamines zelf nog door moest mengen. Ze zaten dus apart verpakt.
Zijn verhaal (en iets wat ik ook reeds meende te weten): Een aantal vitamines gaan al snel verloren zodra ze met lucht (zuurstof) in aanraking komen.
Wat mij een beetje tegenstond was de olie die gebruikt was in het eivoer. De kans zou kunnen bestaan dat mijn vogeltjes, niet gewend aan die olie, alle kleuren van de regenboog door het hok heen flatsen.

Tal
29-03-2015, 14:17
Wat kruiden enzo, wat specialere graantjes en zaden ...
Dat is voor veel vogels al een aardige aanvulling op wat ze normaliter krijgen.

Heel gevaarlijk om iets van die man te kopen omdat je dus niet weet wat er in zit.

Slapend rijk worden wil iedereen wel.
Ik zal ook eens wat gaan samenstellen en gaan adverteren.. ;)

forpus
29-03-2015, 15:12
Ik zou het er ook zeker niet op wagen. Het klinkt allemaal vaag en met spelfouten. zo uniek zal het nou ook weer niet zijn.

G de Beer
29-03-2015, 18:55
Voor € 90,00 wil ik wel een kilo eivoer met prote´nen mixen. Verzenden is gratis:D

syriarubennoah
29-03-2015, 20:21
Ik heb alleen gevraagd wat voor een product het is maar hij gaf weinig of geen antwoord. dus ik ga met hem zeker niet verder.Hij is ook een keer bij de W A S ongevraagt aan het woord geweest ,en werd gelijk het woord ontnomen .Dus u bent gewaarschuwd.

Drum
29-03-2015, 23:13
In voorgaande eeuwen waren er lieden, die het hele land doortrokken met de meest wonderbaarlijke middeltjes.
Tegen zweren, ontstoken voeten, jicht, loopneuzen en noem zo maar op.
Niemand wist wat er in zat of waar het uit bereid was, men moest het maar geloven.
Anno 2015 is het voorgaande in de geneeskunst niet meer denkbaar, maar er blijven in deze tijd altijd mensen bestaan, die beweren dat zij het ultieme middel voor bepaalde zaken verkopen.
Wat erin zit wordt niet vermeld, men moet het maar geloven.

Een voordeel hebben zij wel, het hele land doorkruisen hoeven zij niet meer, maar behoed U voor deze kwakzalvers!
Ik heb gezegd.....;)

Ton
30-03-2015, 18:31
Voor € 90,00 wil ik wel een kilo eivoer met prote´nen mixen. Verzenden is gratis:D

ik doe het voor 80.........:cool:

aadje93
30-03-2015, 18:42
Ik doe het voor 75! maar even zonder dollen. Zolang jij ervoor zorgt dat de vogels een goede zadenmengeling krijgen (of in het geval van insecteneters een goede mengeling voor insecteneters) wat je aanvuld met eivoer van een bekend merk (witte molen, sluis, Cede, deli nature etc.) dan zullen je vogels je dankbaar zijn, en weet je dat er geen "rotzooi" inzit. Wat deze persoon aanbied zal ik mijn vogels nooit van me leven geven. Je weet niet wat erinzit, eivoer met extra prote´nen? Dacht dat dat ongeveer 80% van je eivoer al was ;) (proteinen = eiwit = (poly)aminozuren.)

Als het Nederlands al niet al te best is, lekker links laten liggen. Als het echt zo goed was had je het hier op het forum al kunnen lezen.

binkie
30-03-2015, 19:01
ton en aadje het is niet leuk om onder een ander zijn duiven te schieten , deze man denkt en goudmijntje gevonden te hebben. :D

Josly
30-03-2015, 19:27
Als het al of niet te maken heeft met slechte/kwade bedoelingen laat ik in het midden.

Er is toch ook melding van een uniek nummer/kweeknummer?

In zekere zin is het toch mogelijk om al of niet op waarheid te achterhalen.

Gebruik eens de zoekterm:

" Kweeknummer AP 369 "

Vogelmarkt.net/plattegrond.
Plattegrond
Geplaatst door, ......
Kweeknummer: AP 369
Woonplaats, ...... (......)

Bij onder andere kenteken AP wordt meermaals de link gelegd/gemaakt met Azie.

RobK
30-03-2015, 21:40
Ter leering ende vermaeck
In voorgaande eeuwen waren er lieden, die het hele land doortrokken met de meest wonderbaarlijke middeltjes.
Tegen zweren, ontstoken voeten, jicht, loopneuzen en noem zo maar op.
Niemand wist wat er in zat of waar het uit bereid was, men moest het maar geloven.
Anno 2015 is het voorgaande in de geneeskunst niet meer denkbaar, maar er blijven in deze tijd altijd mensen bestaan, die beweren dat zij het ultieme middel voor bepaalde zaken verkopen.
Wat erin zit wordt niet vermeld, men moet het maar geloven.

Haarlemmerolie bestaat nog steeds.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Haarlemmerolie

Groet,

Rob.

forpus
30-03-2015, 21:46

http://nl.wikipedia.org/wiki/Haarlemmerolie

Groet,

Rob.

ja haha rob die ken ik, mischien moet ik daar eens een handeltje in beginnen voor €80 euro per flesje

Drum
30-03-2015, 22:07
Er is toch ook melding van een uniek nummer/kweeknummer?
In zekere zin is het toch mogelijk om al of niet op waarheid te achterhalen.
Gebruik eens de zoekterm:
" Kweeknummer AP 369 "
Bij onder andere kenteken AP wordt meermaals de link gelegd/gemaakt met Azie.

En waar kwam ik uit na te hebben gegoogeld?

Niet in AziŰ, maar wel in Meeuwen (Belgisch Limburg).
Dat is toch wel een significant verschil......:eek:
Of toch een Belgische chinees.;)

Drum
30-03-2015, 22:18

Groet,

Rob.

Je hebt nu eenmaal diehards Rob.;)

Josly
30-03-2015, 23:41
@ Drum.

Klopt wat U aanhaalt.

Gaat het dan om/over een en de zelfde persoon?
Gaat het dan om/over een en de zelfde plaats?

Er is een groot verschil tussen kwekers/eigenaars vogelringen met onder andere de kenmerken "AP369" uitgegeven door een organisatie/vogelvereniging, en tussen kwekers/eigenaars vogelringen met alleen de kenmerken "AP369".
Want bij de vogelringen uitgegeven door organisaties/vogelverenigingen vind je ook de kenmerken van die organisaties/vogelverenigingen terug. Bij die andere soort vogelringen is dit doorgaans niet het geval (vogels al of niet fout/onjuist geringd, zoals Japanse nachtegalen).

Belgisch Limburg:
Meeuwen-Gruitrode: AP369/253
Hechtel-Eksel: AP369

Brug tussen Europa en Azie (Turkije)?

ele
30-03-2015, 23:52
Nergens in 1 van de advertenties staat aangegeven dat AP 369 een kweeknummer zou zijn.

Drum
31-03-2015, 00:27
Nergens in 1 van de advertenties staat aangegeven dat AP 369 een kweeknummer zou zijn.

Klopt Eelke, het is een warrig verhaal.
Mocht het een kweeknummer zijn, dan komt men bij een heel ander persoon uit, die hier helemaal buiten staat.
Ik wordt moe van deze samenzweerderige veronderstellingen,waarbij ik mij echt afvraag, wie er schuilgaat achter deze persoon.
Waarschijnlijk is onrust zaaien zijn hobby, de mijne absoluut niet.:cool:

Josly
31-03-2015, 13:26
Beste Eelke.

Als het al of niet een kweeknummer is, wat is het dan wel?

Dan zijn eigenlijk sommige advertenties volgens de huisreglementen illegaal (Europese cultuurvogels).

Het zal wel geen toeval zijn, dat sommige advertenties al of niet werden/zijn verwijdert. En of al of niet werden/zijn aangepast.

Nogmaals een bewijs dat hobbymatig (vogelorganisatie) en bedrijfsmatig (online verkoop) gelijktijdig eigenlijk niet kunnen.
Want op deze manier worden mogelijk al of niet illegale praktijken gepromoot, mogelijk gemaakt.

Ps. heeft niks te maken met onrust zaaien. Maar wel met al het gene, datgene, wat op de werkvloer(en) wordt/worden vastgesteld.

Vogels verkopen/kopen via advertenties vogelbladen vogelorganisaties, is niet het zelfde als vogels verkopen/kopen via Internet/Online advertenties. Als het gaat om/over hobbymatig houden/kweken van zangvogels/siervogels.

Babbes
31-03-2015, 14:47
Beste Eelke.

Als het al of niet een kweeknummer is, wat is het dan wel?

Dan zijn eigenlijk sommige advertenties volgens de huisreglementen illegaal (Europese cultuurvogels).

Het zal wel geen toeval zijn, dat sommige advertenties al of niet werden/zijn verwijdert. En of al of niet werden/zijn aangepast.

Nogmaals een bewijs dat hobbymatig (vogelorganisatie) en bedrijfsmatig (online verkoop) gelijktijdig eigenlijk niet kunnen.
Want op deze manier worden mogelijk al of niet illegale praktijken gepromoot, mogelijk gemaakt.

Ps. heeft niks te maken met onrust zaaien. Maar wel met al het gene, datgene, wat op de werkvloer(en) wordt/worden vastgesteld.

Vogels verkopen/kopen via advertenties vogelbladen vogelorganisaties, is niet het zelfde als vogels verkopen/kopen via Internet/Online advertenties. Als het gaat om/over hobbymatig houden/kweken van zangvogels/siervogels.

Ik ben even de draad kwijt, maar volgens mij ging dit topic over kweekvoer Josly ?

Josly
31-03-2015, 15:27
Beste Babbes:

Rubriek Europese cultuurvogels (verplichte melding kweeknummer):
Europese cultuurvogels advertentie:
Gaat het onder andere bij dergelijke advertentie(s) alleen maar om/over kweekvoer?

Toch wel merkwaardig dat "AP 369" niet meer wordt/is vermeldt bij Europese cultuurvogels advertentie.
Dus is het eigenlijk al of niet illegaal?

In zekere zin extra voer voor al de contra's avicultuur.

Hobbymatig avicultuur is meer dan alleen maar vogeltentoonstellingen, en of vogelverkoop.

Tal
31-03-2015, 15:49
Hallo. Heeft er iemand ervaring met het supplement van Ad Manders [ zie advertentie vogelmarkt.net]

Dit is het onderwerp van dit topic @JOSLY

Word jij nooit moe van jezelf met al je vragen, veronderstellingen, diepzinnige amper te volgen verhalen? Het lijkt soms wel multiple choice of een Josly-vragenuurtje.

Het lijkt dat je tijd teveel hebt en op internet discussies/gesprekken/vraagstukken plaatst om maar wat te doen te hebben.

ele
31-03-2015, 19:43
Misschien is AP 369 een geheime code? https://www.youtube.com/watch?v=-jtnu-T1NdM

De politie doet ook gewoon haar werk: https://www.youtube.com/watch?v=VddBKviTh94:)