Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke parkieten kan je bij valkparkiet en zetten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • welke parkieten kan je bij valkparkiet en zetten

    Even een vraag. Welke parkieten kannje bij valkparkieten? Splendit parkieten, elegant parkieyen of turquesines? Ik heb een grote kooi waar op dit moment twee valkparkieten zitten.

  • #2
    volgens mij kunnen ze alle 3 wel bij je valkparkieten, ligt ook aan hoe agressief je vogels zijn.
    groeten gijs

    Opmerking


    • #3
      Wat versta jij onder "een grote kooi"?
      M.v.g. Sepke

      Opmerking


      • #4
        Een vrij grote papegaaien kooi, ongeveer een meter breed, anderhalve meter hoog en 80 cm diep. De valkparkiet en zijn tam en niet agressief. Een is een vrouwtje, de ander is nog jong en het geslacht is nog onbekend. Kunnen het koppels zijn of alleen vrouwtjes. Kunnen het ook halsband parkieten zijn?

        Opmerking


        • #5
          ik zou toch oppassen dat de kooi niet te vol komt, vogels hebben ruimte nodig. halsband parkieten zou ik persoonlijk sterk af te raden, deze hebben veel ruimte nodig. (grote parkieten)
          de keus voor vrouwtjes of koppels maakt niet zoveel uit maar let op de ruimte die je beschikbaar stelt voor ze.
          Groeten Tom

          Opmerking


          • #6
            Ik denk er aan om dan toch nog een of twee valk parkieten erbij te nemen en dan wel vrouwtjes.

            Opmerking


            • #7
              Geen andere parkieten erbij plaatsen en zeker geen halsbanden.
              Daar is de ruimte niet toereikend voor.

              Opmerking


              • #8
                ik zou het ook echt maar bij maximaal 2 vogels houden, anders raakt het meteen te vol.
                groeten gijs

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
                  ik zou het ook echt maar bij maximaal 2 vogels houden, anders raakt het meteen te vol.
                  Helemaal mee eens.
                  M.v.g. Sepke

                  Opmerking

                  Working...
                  X