Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke soorten eten koolzaad?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • welke soorten eten koolzaad?


  • #2
    Kanaries volgens mij.
    Ik weet niet wat voor vogels je hebt maar anders kun je kijken of tropenzaadmengeling beter past bij jouw vogels.
    Groetjes, Chantal
    http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

    Opmerking


    • #3
      kanaries eten koolzaad.

      ik denk ook altijd maar dat het gewoon word gebruikt om extra gewicht toe te voegen, want koolzaad is 1 van de goedkoopste zaden.
      groeten gijs

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
        kanaries eten koolzaad.

        ik denk ook altijd maar dat het gewoon word gebruikt om extra gewicht toe te voegen, want koolzaad is 1 van de goedkoopste zaden.
        Jawadde, waar haal jij die wijsheid?

        Opmerking


        • #5
          heb bij een dierenvoer handel gewerkt en daar vertelde ze me dat het erg goedkoop was en dat het er daarom veel in gedaan werd.
          groeten gijs

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
            heb bij een dierenvoer handel gewerkt en daar vertelde ze me dat het erg goedkoop was en dat het er daarom veel in gedaan werd.
            Het is idd een goedkoper zaad,
            http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
              heb bij een dierenvoer handel gewerkt en daar vertelde ze me dat het erg goedkoop was en dat het er daarom veel in gedaan werd.
              Eerst denk je dat ze het erin doen omdat het goedkoop is, daarna hebben ze het tegen u gezegd in de dierenvoerhandel dat ze het erin doen omdat het goedkoop is... . Komaan zeg doe eens normaal!
              Koolzaad heeft goede eigenschappen namelijk 20% eiwit en 40% vet wat de vederstructuur en de conditie van vogels zeker ten goede komt. Om dan nog maar niet te spreken over de goede aminozuren patronen die erin zitten!
              back on topic: Misschien moet je uw vogels dit leren eten want het zou een bittere smaak hebben.

              Opmerking


              • #8
                ik snap dat het ook gezond is, maar zo doen er meer in op op te vullen dat wil ik zeggen, ik snap niet waarom je dan meteen zo boos bent.
                groeten gijs

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
                  ik snap dat het ook gezond is, maar zo doen er meer in op op te vullen dat wil ik zeggen, ik snap niet waarom je dan meteen zo boos bent.
                  Wat doen ze er volgens u dan nog allemaal in om op te vullen?

                  Ik kijk op een forum om bij te leren van de ervaringen van anderen en ik veronderstel dat anderen ook graag juiste info krijgen... Ik wil hiermee zeggen dat je niet overal moet op antwoorden ...

                  Opmerking


                  • #10
                    als je het niet wilt geloven dan is dat jou probleem. dan geloof maar wat je zelf wil geloven.
                    groeten gijs

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Bericht
                      als je het niet wilt geloven dan is dat jou probleem. dan geloof maar wat je zelf wil geloven.
                      Dat zal ik zeker doen

                      Opmerking

                      Working...
                      X