PDA

Bekijk Volledige Versie : Article: Avifauna blij of teleurgesteld ?

henk
23-10-2014, 10:58
U kunt de pagina hier bekijken http://www.vogelcafe.nl/content.php?72-Avifauna-blij-of-teleurgesteld

forpus
23-10-2014, 12:34
heb het filmpje op de site bekeken. er staan foto's van hoe de vogels werden opgesloten, het is gewoon niet normaal, ze zaten in een kooi dat bijna voor een grasparkiet nog te klein is en daarbij is er nooit iets schoongemaakt en dan ook nog alleen maar fruitcoctails, wie doet nou zoiets

Ton
23-10-2014, 18:46
ben blij dat ze een gedeelte terug hebben gevonden. kan er ook met mijn pet niet bij, dat je dan de vogels zo er bij zet.

misschien was het iemand die dacht, van die moet ik hebben, en verder niet bij nadacht hoe ze verzorgd en gehouden moesten worden.

alleen het idee al, dat ze van mij zijn, is misschien al voldoende voor zo`n gast.

moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit in Avifauna ben geweest, ondanks dat ik niet zo ver er vanaf woon. heb me wel voorgenomen, komend voorjaar er te gaan kijken......:o

forpus
23-10-2014, 19:16
raar ook dat de vogels gejat zijn want ze wisten vast wel dat ze niet te verkopen waren

Tal
23-10-2014, 19:21
@Ton, Avi Fauna is zoooo leuk en mooi! Wij wilden er a.s. zaterdag weer een keer heen maar door griep gaat dat niet lukken.

Wat ik niet begrijp is dat er niet overal beveiliging is. Meerdere mensen hebben een paar uur lang hun gang kunnen gaan om vogels te stelen. Onbegrijpelijk.
Uiteraard ben ik van mening dat je van andermans spullen en dieren af moet blijven! Maar ik begrijp echt niet dat beveiling niet gemerkt heeft dat dit aan de gang was.