PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn zebravinken (en japjes)

Troetelduifje
28-09-2014, 16:33
Ik ben gestopt met de zilverbekjes en ben nu weer helemaal teruggegaan naar zebravinken.
Leuk!

Nadat mijn volière is uitgebreid heb ik nog een laatste koppel aangeschaft en nu heb ik 3 koppeltjes zebravinken (en 1 koppeltje japjes) zijnde:

- geelsnavel zwartwang grijs split witborst x geelsnavel witborst zwartwang grijs
- Pastel maskergrijs (kanssplit bruin) x maskerbruin
- Zwartborst grijs split orb x zwartwang grijs split of vol zwartwang,dat is niet zeker.

En dan 1 koppeltje donkerbruin bont japjes (denk ik; ik ben niet thuis in de kleuren van de Japjes.)

Troetelduifje
28-09-2014, 16:34
vergeet ik een foto van de japjes, lekker slim.

forpus
29-09-2014, 17:19
zal er wel leuk uitzien in de volière met al die verschillende kleuren.

Troetelduifje
29-09-2014, 18:16
Ja, inderdaad, ziet er heel leuk uit.
Kan ze ook allemaal goed uit elkaar houden door die verschillende kleuren, dat is wel makkelijk. ;)

MatthijsH
30-09-2014, 12:51
Inderdaad handig ja, het zijn toch wat kleurtjes die ik nog niet veel heb gezien.
Welke kleuren zijn het precies? Ze zien er leuk ui!

Troetelduifje
30-09-2014, 15:22
foto 1 en 2; man zwartborst split oranjeborst grijs en pop zwartborst split of vol zwartwang grijs.
foto 3; man geelsnavel zwartwang split witborst grijs, pop geelsnavel witborst zwartwang grijs
Foto 4 en 5: man pastel maskergrijs (misschien split bruin), pop maskerbruin.

Japjes de foto's eronder geen diee wat dat zijn. In elk geval is de pop mooi bont...vind ik dan.

loodje
12-10-2014, 17:05
Mooi hoor Kirsty.
Ik moet eens wat meer in deze rubriek een kijkje nemen, doe ik te weinig.

Troetelduifje
12-10-2014, 19:02
Och, ik kom geregeld maanden niet eens op het forum; het leven bestaat ook uit meer, toch? (Hoop dat ik nu niemand een hartverzakking heb bezorgd :P)

loodje
13-10-2014, 08:33
Hahaha mij in ieder geval niet hoor. ;)