PDA

Bekijk Volledige Versie : Veranderd forum

Troetelduifje
23-08-2014, 20:05
hai! Ik ben hier een tijdje niet geweest en zag dat het forum er helemaal anders uitziet.
Leuk hoor.

Alleen een vraagje; onder mijn naam en avatar enzo staat nu Thanks en dan een 1 erachter. Bij anderen staan er andere getallen onder. Waar is dat voor?

MatthijsH
23-08-2014, 20:15
Stel dat iemand een antwoord op je antwoord geeft waar voor je hem wil bedanken kun je nu op de "thanks" knop drukken
http://www.vogelcafe.nl/content.php?23-Bedankt-he!

Troetelduifje
23-08-2014, 20:22
Okee, nou bedankt voor je antwoord (zal zo op het juiste knopje klikken. ;)) Maarreh... hoe weet ik dan WIE me bedankt heeft? En waarvoor?

MatthijsH
23-08-2014, 20:28
bedankt, nee dat is helaas niet mogelijk om te kijken wie je een "thanks" geeft en waarom

Troetelduifje
23-08-2014, 20:34
Oh, nou ja, nu weet je dat 1 van jouw 7 thanks van mij komt, vanwege dit bericht.... Dit kan overigens meteen dicht denk ik; mijn vraag is beantwoord.

Serinus
03-09-2014, 17:21
Hallo,

En hoe bevalt het nieuwe Forum bij de moderators en bouwer van de site?
Hoe doen de bezoekersaantallen en de aantallen van actieve gebruikers het?

Voor wat het waard is;
Ik ben me bewust van het feit dat een vertrouwde omgeving die "veranderd/vernieuwd" wordt wat aanpassing vergt.
Daarom heb ik ook een tijdje gewacht en mezelf de kans gegeven er eens wat aan te wennen.
Maar; "het went niet......."
:(

Groeten, Serinus.

secundo
03-09-2014, 19:10
Daarom heb ik ook een tijdje gewacht en mezelf de kans gegeven er eens wat aan te wennen.
Maar; "het went niet......."
:(

Groeten, Serinus.

voor mij geldt jammergenoeg hetzelfde...

HansV
03-09-2014, 19:49
Ik deel jullie ervaring niet en ik hoop niet dat jullie je daardoor laten tegenhouden om de site verder nog te bezoeken. Zou toch jammer zijn!

rupicola
04-09-2014, 11:29
De reactie van Serinus onderschrijf ik meteen.

Technisch zal er ongetwijfeld verbetering opgetreden zijn, maar de overweldigend lichte lay-out vind ik bepaald niet prettig en komt (zoals eerder opgemerkt) de leesbaarheid niet ten goede.
Het alleen voor dit forum steeds opnieuw aanpassen (lees: terugschroeven) van de helderheid van mijn scherm begint me zo voorzichtig aan toch een beetje tegen te staan.

Jammer, ik kwam hier gemiddeld genomen altijd graag.

Ben86
04-09-2014, 11:46
bedankt, nee dat is helaas niet mogelijk om te kijken wie je een "thanks" geeft en waarom

Volgende stap is natuurlijk bekijken op welke onderwerpen mensen het meeste scoren.
Zo kun je straks makkelijker zoeken wie je bij welk onderwerp moet benaderen.
Of denk ik nu te ver :D

Het is trouwens voor mij wel goed leesbaar, misschien een dikkere lettertype als standaard zetten
en een licht gele achtergrond, of nee dat laatste maar niet :eek: andere achtergrond kleur kan wel iets doen....

waarom moet ik trouwens een snelle reactie plaatsen haha. is gewoon een reactie plaatsen niet snel genoeg??

Gr. Ben

loodje
04-09-2014, 15:50
Mij bevalt de nieuwe lay-out ook nog steeds niet.
Zo gezellig ik het voorheen vond, zo ongezellig vind ik het nu.
Ondanks dat ik nu een groter lettertype heb.

Serinus
08-09-2014, 08:15
Hallo,

En hoe bevalt het nieuwe Forum bij de moderators en bouwer van de site?
Hoe doen de bezoekersaantallen en de aantallen van actieve gebruikers het?

Groeten, Serinus.

forpus
08-09-2014, 16:33
ik ben pas nieuw op het forum en weet niet hoe het oude er uit zag maar ik vind deze lichtblauwe kleur toch erg vervelend.

RobK
09-09-2014, 11:28
Deze moderator vind het qua lay-out enzo wel oké. In Google Chrome heb ik de paginagrootte altijd op 125% en dat werkt ook voor deze site goed. De mensen kunnen nu wel meer, de mogelijkheden voor plaatjes, artikelen en albums zijn nu groter.
Voor mezelf zijn de mogelijkheden om te modereren nu minimaal, cijfers over bezoekersaantallen en actieve gebruikers kan ik je dus domweg niet geven. Al wat ik kan zien is wat onderaan de startpagina staat. En dat kunnen jullie zelf ook zien.

Groet,

Rob.

HansV
09-09-2014, 20:33
Hierbij de cijfers... Een daling in de zomer is overigens heel normaal. Met mooi weer zijn er minder mensen online.

http://www.similarweb.com/website/vogelcafe.nl

forpus
09-09-2014, 21:41
grappig om te zien dat 0.17% van de bezoekers op de site in suriname woont. is toch wel ver weg.

Serinus
10-09-2014, 16:27
Hallo,

Okay, bedankt RobK voor je reactie en HansV voor de tip van die site!
Dan maakt de nieuwe omgeving weinig uit qua bezoekersaantallen, mag ik dat concluderen?
Helaas kan RobK niet zien wat de actieve bijdragen van de leden doen en dat is ook niet te zien op de site van HansV.
maar die zullen dan ook wel hetzelfde zijn vermoed ik?

Groeten, Serinus.

HansV
12-09-2014, 18:54
De daling ten op zichte van mei is 30-40%%. Nou is dat best enorm, maar veel mensen zijn ook actief in mei ter voorbereiding op het kweekseizoen. Kan me zo voorstellen dat dat misschien wat effect heeft. Daarnaast is het is de zomer en zeker bij mooi weer altijd minder druk. Maar 30-40% daling is toch wel extreem te noemen. Kan me voorstellen dat ze tevreden zijn over de veranderingen, maar niet over de bezoekersaantallen.

forpus
13-09-2014, 00:24
30 tot 40% is inderdaad flink wat. hopen dat het niet nog meer daalt

Pippa
02-10-2014, 11:36
Ik was een paar weken niet online geweest en zag ineens dat het hier veranderd was. Heb er even een weekje aan moeten wennen maar weet nu alles wel te vinden. Werkt prima. Enig puntje wat ik nog steeds minder vind is ook het lichte blauw.....sorry! Vind het een prachtige kleur maar niet prettig voor een forum.Misschien als het iets donkerder blauw zou zijn dat het prettiger oogt?

Troetelduifje
02-10-2014, 21:24
Ik vond het groen mooier. Dit is een beetje kil. Maar beter dan rood.

rupicola
16-09-2019, 22:53
Persoonlijk vind het nog altijd erg jammer dat de layout van dit forum destijds is veranderd naar het huidige waarbij wit de boventoon voert.
Tot mijn spijt is de layout van vogelmarkt.net nu ook zo'n vervelende bak wit geworden.
Erg jammer . . .

Hubert62
16-09-2019, 23:20
Ben het volkomen met je eens ,zag het ook vanmiddag.Tja alle verandering is nog steeds geen verbetering!

rupicola
24-09-2019, 16:53
Voor de verbouwing van de vogelmarkt.net site ontving je de reacties op je advertenties direct in de mail.
Nu krijg je bericht en moet je steeds inloggen om de reacties te kunnen lezen.
Erg omslachtig, niet fijn!

verandering blijkt inderdaad geen verbetering. . .

Jan Vriend
28-09-2019, 18:39
Heb mijn bedenkingen dat dit de goed ingeslagen weg is.