Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voedingsstoffen pinkies / buffalo's etc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • voedingsstoffen pinkies / buffalo's etc



    Ik was me aan het afvragen of ik door moet gaan met geven van pinkies als enige vorm van dierlijke eiwitten, maar als ik dit zie zijn buffalo's misschien een betere keus... minder vet....

    Doe er mee wat je wil, maar ik vond het handig...

    groet!
    Frank

  • #2
    http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

    Opmerking


    • #3
      @ Chantal, geef je alleen eivoer en insectenpatee? een geen levende insecten? want is een hele gedoe om die levende insecte bij mij. en dieprvries gaat al helemaal niet dus zoek naar alternatief als er die is. zoals klaargemaakt insectepate. ik heb bichenowkes en roodkoppapegaajamadines zitte dus

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door pieterh Bekijk Bericht
        @ Chantal, geef je alleen eivoer en insectenpatee? een geen levende insecten? want is een hele gedoe om die levende insecte bij mij. en dieprvries gaat al helemaal niet dus zoek naar alternatief als er die is. zoals klaargemaakt insectepate. ik heb bichenowkes en roodkoppapegaajamadines zitte dus
        http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

        Opmerking


        • #5
          topinsect

          hallo
          ik gebruik ook pinky,s en buffallo,s uit de vriezer,ook muggelarven en watervlooien en ook vang ik levende bladluizen zo uit de natuur waar niet gespoten is of veel auto,s rijden of ik kweek zelf fruitvliegen in koffiemelk potten.
          En vorig jaar heb ik grote maden gekocht die voor het vissen worden gebruikt en deze enkele dagen opfokvoer te eten gegeven dat licht verteerbaar is en dat zo 2 dagen,daarna de maden gezeefd en toen gekookt in een pannetje water een paar minuten,dan drogen op keukenpapier en ingevroren,dan krijg je pas diepvries maden die zeer goed opgenomen worden en zeer voedzaam zijn en de vogels eten ze erg graag.
          nog wat over de bladluizen die je kan vangen,die zitten vaak in grote brandnetels en met grote handschoenen aan schud je ze uit in een emmer[deksel niet vergeten]en dit kan je zo in de voliere zetten of even schonen en dan invriezen.
          mvg wim

          Opmerking

          Working...
          X