Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groenvink jongen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Groenvink jongen

    Halo iedereen,

    Ik ben net nieuw op dit forum, en hier terecht gekomen na wat opzoekwerk in verband met groenvinken. Maar, ik heb nog steeds het antwoord niet gevonden. Daarom hoop ik dat jullie me kunnen helpen...

    Sinds enkele maanden bezit ik een koppeltje groenvinken. Dit koppel groenvinken (agaat x agaat) heeft nu een nest van 5 jongen, waarvan er 2 geboren zijn met roodachtige ogen. Ze lijken ook een lichtere kleur huid te hebben, maar het lijkt mij niet licht genoeg om ino te kunnen zijn. De overige 3 jongen hebben gewoon zwarte ogen. Welke mutatie zouden de jongen met roodachtige ogen kunnen zijn? Alvast bedankt.

  • #2
    voor te beginnen welkom op het forum, zullen wel genoeg mensen zijn die je kunnen helpen moest je een vraag stellen.

    ik wil je een antwoordt geven maar ik kan het helaas niet zo zeggen zonder foto van je jongen, als je een foto zal plaatsen van je jongen groenvinken zullen we al veel meer kunnen vertellen over welke mutatie jongen je in het nest hebt liggen.

    mvg T

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door tequila_069 Bekijk Bericht
      voor te beginnen welkom op het forum, zullen wel genoeg mensen zijn die je kunnen helpen moest je een vraag stellen.

      ik wil je een antwoordt geven maar ik kan het helaas niet zo zeggen zonder foto van je jongen, als je een foto zal plaatsen van je jongen groenvinken zullen we al veel meer kunnen vertellen over welke mutatie jongen je in het nest hebt liggen.

      mvg T

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6
            dit zijn isabellen en het zijn poppen, je agaat man is split isabel

            kunnen ook satinetten zijn, dit weet je pas zeker na de rui

            hier een linkje met foto's van groenling mutaties.
            Vereniging voor Belangenbehartiging Europese Cultuurvogel en het aanvragen van pootringen voor Cites bijlage A A- vogels
            www.fretteren.eu

            Opmerking


            • #7
              dankje voor foto's te plaatsen, maakt niet uit als het wat langer duurde we hebben alle tijd hier.

              en ook ik denk het zelfde als naruch, gewoon eventjes gedult hebben tot na de rui en weet je het normaal zkr.

              mooie jonge tans!.

              Opmerking


              • #8
                Hartelijk dank voor jullie duidelijke antwoorden!

                Dacht eerst ook aan satinet, maar volgens mij zijn de ogen daar wat te donker voor en is de witachtige kleur niet wit genoeg.

                Zal als ze wat ouder zijn weer wat foto's posten

                Opmerking

                Working...
                X