PDA

Bekijk Volledige Versie : plastic planten

tonb
27-04-2014, 09:10
ik wil mijn voliere straks gaan inrichten met plastic planten,en een achtergrond met boomschors,maar zijn er nog bepaalde dingen die ik zou moeten weten met aanschaf van die planten ?

ik heb een betonnen vloer,daar valt nix in te planten en wil geen potten in de voliere..(zien)..
de inrichting zou moeten worden als een sier voliere met niet al te veel vogels,dan denk ik aan een stuk of 6/10 vogels max..

MightyBird
27-04-2014, 15:50
bij de ''Action'' wat nep platen kopen (hedra en andere verschillende klimplanten, heb ik ook en kost bijna niks)

tonb
28-04-2014, 23:18
zal eens kijken daar..
vandaag bij de vuilnisbak een flinke bos bamboe gevonden (kunst)
7 a 8 stammen met een potje erom heen,de waarde stond er nog op bij aanschaf 179 gld..:eek:
ga het morgen eens goed uitspoelen en een foto er van maken..

ele
28-04-2014, 23:59
Staan er nog steeds kanaries, zebravinken en goulds op het programma Ton?
Tegen de kunst van gratis kan weinig op;)

tonb
10-06-2014, 20:00
ben bij de action geweest,maar bar weinig planten :huh
er waren wel wat soorten maar alles met frisse kleuren,die zoek ik net niet.
wil graag verschillende soorten klein en groot bad hebben afwisselend met wat sier gras.denk dat ik toch op internet moet gaan kijken en kopen..
daar zal wel een ander prijskaartje aan hangen dan..

van Tuijl
10-06-2014, 20:37
dan zou ik eerst marktplaats proberen Ton, gewoon wat oudere plastic platen. thuis in het chloor en zo goed als nieuw;)

populier
10-06-2014, 23:02
https://www.youtube.com/watch?v=C2CEpCH7wgw

Ton
11-06-2014, 19:01
bij elk tuincentrum is genoeg te koop. soms hangt er wel een flink prijskaartje aan ja.

op diverse site`s is meer dan genoeg te vinden. een optie is om het in fase`s te doen. dus niet in 1 keer alles, maar in 4 of 5 keer te doen.