Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Graag jullie mening

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Graag jullie mening

    Beste mensen,

    Heb nu sinds een maand een echte vriend in huis genomen die heel lief is. een grijze roodstaart genaamd Tony.

    Ben zo verschrikkelijk dol op hem, maar helaas... Ik ben allergisch voor het vele stof wat hij afgeeft. Mijn ogen worden branderig, jeuken, worden rood en tranen. Ik nies ook vaak.

    Ik ben al helemaal gehecht aan hem en hij ook aan mij. Hij leert heel snel allerlei geluidjes te fluiten en zodra je de kamer uitloopt gaat hij de hele tijd naar je fluiten.

    Ik weet dat een Edelpapegaai minder stof afgeeft dus geschikt is voor mensen met allergie.

    Ik heb nu mensen gevonden die echte liefhebbers zijn en die zelf ook een grijze roodstaart hebben. Ze zoeken een grijze erbij voor in huis.

    Voor Tony is dat goed, maar ik word al helemaal verdrietig en gek bij de gedachte dat Tony weg is

    Hij is heel aanhankelijk en lief en naar mij gericht, zal een edelpapegaai POP dat ook zijn?

    Wat is het verschil in gedrag tussen een grijze roodstaart en een Edelpapegaai POP?

    Ik weet dat ik een keuze moet maken gericht op wat het beste is voor Tony, bij die mensen heeft hij een soortgenoot. Maar ik weet dat ik er ook alles voor over heb om hem gelukkig te maken en te houden.

    Scheelt het echt dat een edelpapegaai minder stof afgeeft? Een edelpapegaai heeft geen stuitklier die talg afscheid?

    Is de ontlasting van een Edelpapegaai echt veel wateriger?

    Ik voel me zelf echt een klootzak dat ik het zo ver heb laten komen, nu wil ik alleen zorgen dat het zo goed mogelijk word opgelost.

    Ik ben bang dat een edelpapegaai mij niet zou kunnen geven wat Tony mij geeft, waardoor ik met heel veel spijt en verdriet ga zitten.

    Ik vind mezelf heel egoistisch
    , maar ik hoop dat jullie kunnen meedenken met mij

  • #2
    Ricardo24,

    Ik vind het betreurenswaardig wat je hier schrijft ,Marx heeft je op 14-03 in topic Orientatie grijze roodstaart ,door jou gestart , gewaarschuwd.

    Ontzettend meelij met Tony ,maar niet met jou ,sorry !

    Sterker nog ,je begint gewoon weer opnieuw met een Edel.


    Gr ,Hubert

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        Ik sluit me helemaal bij Silvia en Hubert aan als je weet dat je allergisch bent moet je geen vogels nemen.

        Ocharme Tony

        Opmerking

        Working...
        X