Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden jullie van mijn dametje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Wat vinden jullie van mijn dametje?

    Dit is mijn edel dame Polly.Heb haar 3 jaar geleden op 5 jarige leeftijd gekocht en deze jaren heeft zij in een voliere doorgebracht samen met haar edelman die enkele weken voor ik haar kocht was overleden.






  • #2

    Opmerking


    • #3
      Prachtig Birdslover ,Mooie weduwe ,ziet er qua bevedering zeer goed uit.
      Als ik het goed begrijp is zij al 3 jaar weduwe.

      Dan valt het niet mee Marx om voor haar een geschikte man te vinden,het moet wel klikken?.

      Mooie papagaai ,regelmatig een knuffel en zij gaat jaren mee.

      Ik hou mij bij een grijze roodstaart van 17 jaar en zit alleen ,maar altijd centraal in de huiskamer ,bij goed weer (min.15 graden) gaat hij weer naar buiten.

      Succes met je edel Polly.


      Gr ,Hubert

      Opmerking


      • #4
        ziet er mooi uit.

        Opmerking


        • #5
          Zij heeft geen kooi,Polly is de hele dag los of zij zit op haar javaboom waat haar eet en drinkbakje op gemonteerd staan.
          Heb voor haar al eens een tamme edelman bijgekocht maar dat klikte echt niet.Polly plukte deze man alsof hij een kip was.

          Zo was de man toen ik hem kocht voor Polly.


          Zo was hij 2 dagen later.


          Wat is dan het beste????

          Opmerking


          • #6
            hij is inderdaad zijn kleren verloren op de 2e foto. sommige vogels blijven liever alleen als ze dit eenmaal gewend zijn.

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door gijsie
              hij is inderdaad zijn kleren verloren op de 2e foto. sommige vogels blijven liever alleen als ze dit eenmaal gewend zijn.
              Daarom heb ik de man aan een vriendin gegeven,anders zou Polly hem waarschijnlijk zo toegetakeld gehad hebben dat hij hiervan zou gaan sterven en dat wilde ik niet.

              Opmerking


              • #8
                Tegenover mij is Polly heel erg lief,ik kan alles met haar doen en zij is geen meter van me weg te houden als zij uit haar kooi is.







                Opmerking


                • #9
                  Prachtige Edel zou haar mooi voor mezelf houden ,als ze toch al zo aanhankelijk is.
                  Praat zij ook?. Enne zijn haar nagels niet pijnlijk?.

                  Succes.


                  Gr ,Hubert

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Hubert62
                    Prachtige Edel zou haar mooi voor mezelf houden ,als ze toch al zo aanhankelijk is.
                    Praat zij ook?. Enne zijn haar nagels niet pijnlijk?.

                    Succes.
                    Ik ben ook niet van zin om Polly te verkopen daarvoor hangt zij teveel aan me,zij is erg lief en aanhankelijk.
                    Polly kan praten en mooi fluiten.
                    Vijl regelmatig de scherpe puntjes van haar nagels dan valt het wel mee.

                    Opmerking


                    • #11
                      WOW! Dat knalblauw tegen dat donkerrood!!!! Mooi man!

                      En ja, als ze een nieuwe man zo toetakelt, dan heeft dat geen nut.

                      Hoe oud worden deze vogels?
                      'Vliegde ik?'
                      -'Nee, je valde.'

                      Opmerking

                      Working...
                      X