PDA

Bekijk Volledige Versie : vannacht weer bezoek gehad

naruch
29-12-2013, 11:56
vannacht rond 1 uur werd ik wakker van de honden, keek uit het raam, en zag iemand schijnen met een zaklamp.
vlug aan kleden en naar beneden, bleek het de politie te zijn, want ze hadden een melding gekregen, dat er mannen in onze tuin rond liepen.

mede dankzij een oplettende buurt bewoner, mede dankzij mijn beveiligings maatregelen is er niets gestolen of vernield.

opletten dus, het (vogel)dievengilde is weer op pad.

vandijka1983
29-12-2013, 12:07
dan heb je mooi geluk door de buren

populier
29-12-2013, 13:14
OMG, hoeveelste keer is dit nu al?

Om moedeloos van te worden, heel veel sterkte gewenst:(

loodje
29-12-2013, 13:30
Het is te gek voor woorden dat ze jou iedere keer moeten hebben.
Gelukkig voor je dat het goed is afgelopen, met dank aan je buren.

naruch
29-12-2013, 14:44
voor mij de 3 de keer.

vandaag gehoord, dat minimaal 1 volière ook nog vannacht bezoek heeft gehad , ongeveer 8 km bij mij vandaan, waarschijnlijk dezelfde daders.
2 mannen, 1 rond de 1,8 meter en een kleinere man met buitenlands uiterlijk, rijden in een zwarte saab, helaas kenteken onbekend

politie had de achtervolging, ingezet, maar de daders zijn ontkomen :mad:

tequila_069
29-12-2013, 15:59
kan toch niet eh?, je zou bijna alle vogels tegenwoordig moeten binnen zetten ergens in huis met deuren opslot voor geen vogels te verliezen zo:(, hoop tot ze hun snel kunnen oppakken want dit is echt niet meer fijn, en zkr niet als het al de 3de keer bij jou is naruch, om ziek van te worden gewoon!.

Goudvink123
29-12-2013, 18:14
:eek: Mag er niet aan denken dat het bij mij zou gebeuren! Tegenwoordig! Veel veel sterkte van mij, hopen dat het niet meer voorvalt( bij jou).