Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wit kwartelhennetje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • wit kwartelhennetje

    spijtig tot ze op haar gepikt hebben op het kopje, en foto's zijn juist gemaakt slecht lichtinval, morgen buiten overdag proberen mss zijn ze dan beter en helder
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Ook de teentjes hebben ze te grazen genomen.
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      weet het, zet haar morgen fijn apart in een voliere met een nieuwhaantje wat ik net ben gaan halen.

      want zijn smeerlapjes laten haar niet met rust, zijn is de enigste witte, de rest is allemaal wildkleur hanen en hennen(dus jaloers op haar mooie verepakje)

      Opmerking


      • #4
        Ik vind witte kwarteltjes toch zo lief. Hopelijk heeft ze het naar haar zin met ahar nieuwe ventje en wordt ze nu met rust gelaten.
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

        Opmerking


        • #5
          jha ze is lief, en de rustigste wat ik heb zitte, ze zit gelukkig met haar nieuwe partner alleen in de voliere, dus heeft geen last meer van de anderen. tot nu toe gaat het goed, ze licht nog klein beetje open tot pluimpjes nog niet volledig zijn terug gegroeid op het kopje, maar dat komt wel terug in orden. ze zit nu in een voliere van 2x2x2.

          maar je merkt het goed tot ze nu meer op haar gemakje is nu ze alleen zitten, dan toen ze bij de rest nog rondliep, maar tot nu toe mag ik niet klagen het klink goed tussen die 2 en daar ben ik vrij content van.

          Opmerking


          • #6
            Ik had ooit een hen, heel aggresief beest, gekocht bij een dierenwinkel die zat alleen maar met een stuk of 20 mannen, hele kop kapot, is nooit meer teruggegroeit, maar ik kon haar wel altijd herkennen, enorm beschermend over haar dochters en zonen
            Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
            Vergeet niet te kijken op mijn site!
            http://birdbreeder.simpsite.nl/

            Opmerking

            Working...
            X