Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Misleidend of onwetend!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Misleidend of onwetend!

    Moeten we dit nu bestempelen als onwetendheid of als misleiding?

    Het wordt als een "Onwaarschijnlijke liefde tussen vos en hond" bestempeld maar het is niets anders dan een loopse teef die besnuffeld en besprongen wordt door een vos. Of de vos een wild exemplaar is betwijfel ik ten zeerste.
    Draait of keert het zoals je wilt het is een misleiding van lichtgelovige zogezegde natuurliefhebbers en niet te vergeten kleine kinderen, of hoe je onwetenden rond je vinger kan winden.


  • #2
    Ik denk een fotobewerkingsprogramma

    Opmerking


    • #3
      Het gaat hier niet om 1 foto, maar om een reeks. Het is niet 1 moment, want je ziet zomer en winter door elkaar.

      Het kan soms gek gaan in de dierenwereld. Voorbeeld is van een aapje met een duif, of een ander aapje met een jonge poes, die met elkaar optrekken.

      Achterliggend feit bij beide gevallen is dat het aapje niet op natuurlijke wijze is opgegroeid. Kitten en duif ook niet.

      Nu liggen vossen en honden en wolven niet ver van elkaar qua achtergrond... maar ik denk dat ook hier meer een geval is van onnatuurlijke opvoeding/ gebrek aan soortgenoten etc, dan dat een vos een hond ziet en denkt: 'Wow, wat een lekker ding!'

      Dat zijn emoties die mensen erin leggen, zoals mensen in wel meer gedrag van dieren hun eigen emoties en belevingswereld leggen. Dat is dom, of noem het onwetend, want dieren hebben een heel andere belevingswereld dan wij mensen.

      Daarom behandelen wij dieren ook als mensen en niet als dieren....toch gedragen wij ons soms als beesten.
      'Vliegde ik?'
      -'Nee, je valde.'

      Opmerking

      Working...
      X