Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw jong zebravink pop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nieuw jong zebravink pop

    Beste vogelliefhebbers

    Binnenkort zou ik graag T.T willen meedoen. Dit is een pop van mijn koppel zebravinken.
    Zou deze een mooie zebravink pop zijn om uit verder te kweken of verkoop/ruil ik ze beter aan de handelaar. (aangezien ik ze niet geringd heb omdat ik nu pas lid ben van een club en binnenkort maar mijn ringen krijg).

    Met vriendelijke groeten
    Matthias
    Bijgevoegde Bestanden
    Gratis je kweeknummer voor 2014 nog aanvragen:
    http://futurefinch.webs.com/

  • #2
    ik weet niet hoe het in belgie zit maar hier in nederland heb ik altijd al gehoord dat het met zebravinken heel moeilijk is om mooie vogels te krijgen en dan als nog kleine kans op een prijsje. het beste kan je dus een kweker opzoeken in de buurt en hem om hulp vragen

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door janco
      ik weet niet hoe het in belgie zit maar hier in nederland heb ik altijd al gehoord dat het met zebravinken heel moeilijk is om mooie vogels te krijgen en dan als nog kleine kans op een prijsje. het beste kan je dus een kweker opzoeken in de buurt en hem om hulp vragen
      Beste janco

      Bedankt voor je reactie. En ja er zijn ook wel veel zebravinken op T.T aanwezig ook dat is waar. Ik heb deze vogels eigenlijk om ervaring op te doen.

      Wel, ik heb ook nog een koppel bandvinken en 3 koppel zilverbekjes.

      Graag probeer ik om T.T's te doen met mijn bandvinken. Deze soort spreekt mij wel aan om verder in te gaan.

      Met vriendelijke groeten
      Matthias
      Gratis je kweeknummer voor 2014 nog aanvragen:
      http://futurefinch.webs.com/

      Opmerking


      • #4
        de vogel heeft geen ring?
        dan kun je mee spelen in de 5de klasse (is openklasse voor o.a ongeringde vogels)

        succes

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door jostie w
          de vogel heeft geen ring?
          dan kun je mee spelen in de 5de klasse (is openklasse voor o.a ongeringde vogels)

          succes
          Beste Jostie

          Nog nooit van gehoord, zou dit dan bestaan in Belgie ook?

          Hier weet ik van een
          A (eigen gekweekte jongen van dit jaar),
          B (eigen gekweekte vogels +1jaar)
          C (vogels die een ander ringnummer mogen hebben).
          D ( stammen).

          Volgens mij kan je hier niet meedoen met je vogels als ze niet geringd zijn.

          Ps. Mijn vader denkt dat de oogstreep van deze pop niet goed is wat denk jij?

          Met vriendelijke groeten
          Matthias
          Gratis je kweeknummer voor 2014 nog aanvragen:
          http://futurefinch.webs.com/

          Opmerking


          • #6
            in Nl kan je ze spelen in de open klasse.., in Belgie in de C-klasse (vrije klasse)

            het popje toont teveel wit boven het oog. het wit moet stoppen aan het oog ter hoogte van de traanstreep. En hoe zit het met de kin? op de foto is er een lichtere vlek te zien... hopelijk is het schijn.

            model en postuur zien er prima uit
            parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

            Opmerking

            Working...
            X