Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eventjes niet goed van

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • eventjes niet goed van


  • #2
    wacht maar dat je voor de kweek, Aleppo moet gaan kopen .
    daar wordt je pas stil van
    www.fretteren.eu

    Opmerking


    • #3
      nurch even een vraagje eh?, wat is Aleppo?.

      oh erg en ik dacht tot niet erger kon, blijkbaar dus wel.

      nu snap ik waarom vele mensen stoppen met deze hobby, ofwel zijn de vogels veel te duur, ofwel is het zaad onwijs duur haha.

      jha eerste keer tot ik dat kocht had verwacht iets van een 10tje ofs maar het dubbele werd ik eventjes stil van en wordt niet snel still haha.

      Opmerking


      • #4
        Aleppo is zaad van een naaldboom (precies weet ik het helaas niet) en wordt bij de kruisbekkweek gezien als een wonderzaadje, nu heeft de cosmetica het zaadje ontdekt en is de prijs zo'n 500% gestegen. zag laatst inderdaad een zak kruisbekzaad liggen (20kg) en dat was goed voor 71,25 euro

        omdat aleppo nu zo duur is zijn naar mijn weten vrij vele mensen overgeschakeld op hennep

        Opmerking


        • #5
          oh ok bedankt voor je reactie, van Tuijl.

          dus maar van 1naaldboom dan?, want naaldvruchten en dergelijken zoek ik zelf in de bos veel goedkoper.

          vind dit erg om eerlijk te zijn, probeer maar eens kruisbekken te kweken en je moet alleen dat voer hebben, heb je toch een probleem denk ik haha.

          werkt hennep dan bijna het zelfde als aleppo of toch weer niet?, want als je zelf altijd optijd hun naald/sparre vruchten hebben en hun vaste zaad en van allerlei uit de natuur zou dat niet genoeg zijn?.

          en anders zou ik idd een oplossing moeten zoeken voor aleppo, of gewoon halen of iets anders verzinnen er op.

          Opmerking


          • #6
            Wat je ook aan kruisbekken goed kan voeren zijn larikszaden.

            Opmerking


            • #7
              bedankt drum, zal ik zeker onthouden als ik begin met de zoektocht na naaldvruchten.

              Opmerking


              • #8
                Mvg,
                Kingfisher.

                Opmerking


                • #9

                  Opmerking


                  • #10
                    Ik heb ergens gelezen dat je ook pijnboompitten kunt voeren aan kruisbekken.
                    Ik weet niet of dat goedkoper uitkomt, maar de zaden zijn wel gepeld.
                    Groeten,
                    Guy

                    Opmerking


                    • #11
                      zie de reactie van Bob hierboven Guy

                      Opmerking


                      • #12
                        alle voedingssupplementen zijn weer aan het stijgen daar word je soms niet goed van eerlijk gezegd
                        Bekijk onze filmpjes op:

                        http://www.youtube.com/vogelsonline

                        Opmerking


                        • #13
                          nee dat klopt, haha leuk filmpje.

                          deed die hier vroeger ook, moest er een slot op doen of hij was los.

                          Opmerking

                          Working...
                          X