Mededeling

Collapse
No announcement yet.

overstap eivoer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • overstap eivoer

    Heren, Dames,

    Vraag: Ik heb altijd zelf mijn eivoer samengesteld en gemaakt voor mijn kleurkanaries.
    Ben nu bezig de overstap te maken naar een fabrieksproduct, een kant en klaar voertje.
    Ben aan het kijken naar een zgn. nat voertje.
    Ben nu WM vet aan het proberen en ik moet zeggen dat ze dat zeer goed eten echter het eiwit% is aan de lage kant en hoe zit 't met de kleurstoffen.
    WM Soft en Sweet heeft een eiwit% wat mij aanstaat echter is dit een droog of nat voer?
    Ander merk misschien? Ik hoor 't graag.

    Mvg
    Willy

  • #2
    WM Soft en Sweet is een droog eivoer met het hoogste eiwitpercentage wat er te krijgen is (17,1%).

    In pricipe zijn alle fabrieks eivoeders droog, rul (nat) maken kan je zelf doen door er wat gekiemd zaad of geraspte wortel of iets dergelijk aan toe te voegen.
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door populier
        WM Soft en Sweet is een droog eivoer met het hoogste eiwitpercentage wat er te krijgen is (17,1%).

        In pricipe zijn alle fabrieks eivoeders droog, rul (nat) maken kan je zelf doen door er wat gekiemd zaad of geraspte wortel of iets dergelijk aan toe te voegen.
        Nee hoor,

        Easyyem cultuurvogels eivoer heeft 30% eiwit en het eivoer voor kanaries heeft 20% eiwit.

        3 delen eivooer mengen met 1 deel water dan 5 minuten wachten en klaar is Kees.

        Opmerking

        Working...
        X