Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stopzetting hobby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Stopzetting hobby

    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

  • #2
    Hoi Jeffrey,

    Juiste beslissing, alhoewel het niet de makkelijkste beslissing geweest zal zijn.

    Toen je hier eerst op het cafe kwam aanwandelen en wat berichtjes plaatste schudde ik, en waarschijnlijk andere forum leden, nog wel eens ons hoofd.

    Nu zo'n 2100 berichtjes later zien we een Jeffrey die is uitgegroeid tot een meer volwassen cafe bezoeker die ondertussen de nodige ervaring heeft opgedaan.

    Success met je studies, het ga je goed.

    Groet, Kees, NT, Australia.

    Opmerking


    • #3
      Groeten Michael

      https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

      Opmerking


      • #4
        wat betreft die dikke touwen, ik zie die wel veel op de diverse vogelbeurzen,

        voor de rest, jammer dat je gaat stoppen met deze mooie hobby, maar studeren gaat voor he.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • #5
          Goede keuze Jeffrey,vogels houden kan ook nog na de studie.

          Wat betreft die touwen misschien eens bij een scheepsbenodigdheden zaak kijken,denk ook wel online te vinden zal echter niet goedkoop zijn vermoed ik.
          Mvg,
          Kingfisher.

          Opmerking


          • #6
            zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

            Opmerking


            • #7
              Wat die touwen betreft, heb in mijn voliere zelf knopentouwen voor honden gebruikt. Is juist hetzelfde materiaal, stukken goedkoper dan de papegaai versies en is in iedere dierenspeciaalzaak te krijgen. gemakkelijk ontknopen en ophangen, klaar.

              vriendelijke groet

              Opmerking


              • #8
                Mooie gedachte welke jou ook waarschijnlijk rust geeft om deze situatie te accepteren en vol te houden. Fijn dat je nog een koppel hebt en waarschijnlijk heel geruststellend voor je oom dat hij een 'achterwacht' heeft om hem te helpen.
                Succes met je studie!

                Groetjes, Chantal
                http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

                Opmerking


                • #9
                  Ik heb net ook zulke touwen gehangen. En ik heb ze gewoon gevonden bij HUBO. Succes verder.

                  Opmerking


                  • #10
                    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                    Opmerking


                    • #11
                      Jeffrey,
                      Misschien een late reactie maar toch even dit:
                      Die touwen liggen bij ons (belgie) in vele grote amerikaanse stocks.
                      Zijn inderdaad vrij kostelijk maar al gedacht aan zelf maken ?
                      In overlevingsboeken staan echt wel vele manieren om van dunnere touwen deftige klimtouwen te maken. Scheelt heel wat in prijs hoor.
                      misschien wel het proberen waard.
                      Verder wens ik je veel succes met je studies.

                      groetjes
                      Audi et alteram partem

                      http://buiten-voliere.webnode.nl/

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Wizzy
                        Jeffrey,
                        Misschien een late reactie maar toch even dit:
                        Die touwen liggen bij ons (belgie) in vele grote amerikaanse stocks.
                        Zijn inderdaad vrij kostelijk maar al gedacht aan zelf maken ?
                        In overlevingsboeken staan echt wel vele manieren om van dunnere touwen deftige klimtouwen te maken. Scheelt heel wat in prijs hoor.
                        misschien wel het proberen waard.
                        Verder wens ik je veel succes met je studies.

                        groetjes
                        Bedankt Wizzy!
                        zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                        Opmerking

                        Working...
                        X