Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Website

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Website

    Heb hier op het forum gezien dat er mensen zijn die zelf(denk ik) een prachtige website gemaakt hebben.
    Dit zou ik zelf ook eens willen proberen,maar hoe er aan beginnen?
    De website zou gratis moeten zijn,gemakkelijk plaatsen van fotos,teksten,zeer overzichtelijk enz.
    Wie kan er helpen?
    Grtz
    Eddy

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Eddy
    Heb hier op het forum gezien dat er mensen zijn die zelf(denk ik) een prachtige website gemaakt hebben.
    Dit zou ik zelf ook eens willen proberen,maar hoe er aan beginnen?
    De website zou gratis moeten zijn,gemakkelijk plaatsen van fotos,teksten,zeer overzichtelijk enz.
    Wie kan er helpen?
    Hallo,

    Aanmelden bij www.webnode.nl of www.webklik.nl even goed de aanwijzingen doorlezen, en leef je uit zou ik zeggen.
    Mvg Theo
    -----------
    kijk ook hier eens : www.europese-cultuurvogels.nl

    Opmerking


    • #3
      op de volgende staan ook al gratis kant en klare sites ie kunt bewerken

      It starts with a website. Build on a platform that gives you the freedom to create, design, and grow online exactly the way you want.


      Probeer Jimdo, de all-in-one too voor ondernemers. Websites, webshops, boekingen, logo’s, SEO, analyse, domeinen & hosting.


      s6

      Opmerking


      • #4
        Je kan ook deze 2 eens bekijken.

        Vooral wordpress is erg makkelijk in gebruik.


        Bouw een site, verkoop online, verdien met je content en meer


        Peter.

        Opmerking


        • #5
          waarom geen site via facebook? tegenwoordig is dat helemaal een hype ik ben er ook 1 aan het maken https://www.facebook.com/Tropenkweker
          zelf heb ik een groot forum over metaaldetectie en ik moet zeggen dat is andere koek als een fb pagina,
          dus ik zou zeggen begin met een fb en als het leuk blijft gooi je er een domein tegen aan want bij het maken van een site komt het 1 en ander kijken
          Groetjes van marco

          Opmerking


          • #6
            Webklik bevalt mij prima. Gebruiksvriendelijk en geen reclame.
            Zie de link in het onderschrift.
            En ook hier is er nog 1 via webklik: http://hbgrimmius.webklik.nl

            Opmerking

            Working...
            X