Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verhuis met vogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • verhuis met vogels

    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

  • #2

    Opmerking


    • #3
      als je ongeveer weet waar neer dat ze willen gaan kopen ( moeten ook nog het juiste huis vinden
      kun je er wel rekening mee houden met je eventuwele kweek

      ik zou nu al voor wat andere kooien zorgen desnooits bouw er zelf wat van panlatten en wat voliere draad zo hoeft het niet veel te kosten .kooien die je makkelijk kunt vervoeren

      zo heb ik het ook ooit eens gedaan
      wat heb ik een leuke hobby .
      juist vogels houden :) :)

      Opmerking


      • #4
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

        Opmerking


        • #5
          zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

          Opmerking


          • #6
            Mijn ouders hebben het ook niet zo breed, dus dit huis hier zou gelijktijdig moeten verkocht worden (2 leningen kunnen ze niet betalen).
            En als ik meer dan 50 vogels om de beurt moet laten vliegen ben ik wel een poosje bezig, en daar heb ik de tijd ook niet voor.
            zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door jfk1
              als je ongeveer weet waar neer dat ze willen gaan kopen ( moeten ook nog het juiste huis vinden
              kun je er wel rekening mee houden met je eventuwele kweek

              ik zou nu al voor wat andere kooien zorgen desnooits bouw er zelf wat van panlatten en wat voliere draad zo hoeft het niet veel te kosten .kooien die je makkelijk kunt vervoeren

              zo heb ik het ook ooit eens gedaan
              Kooien zijn er hier al, maar dat is maar voor tijdelijk (zeker voor de valkparkieten). De exoten zullen minder last hebben van een kooi van 50 cm dan de valkjes.
              zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

              Opmerking


              • #8
                je moet maar denken het is maar voor tijdelijk
                wat heb ik een leuke hobby .
                juist vogels houden :) :)

                Opmerking


                • #9
                  Is er niet een kweker in de buurt die misschien wat ruimte heeft om je vogels even te huisvesten?
                  Bekijk mijn vogels op:

                  http://papegaaiamadine.webnode.nl/

                  Opmerking


                  • #10
                    Hij weet nog niet eens waar ze gaan wonen , zal dan niet meevallen iemand te vinden, en wanneer??
                    verkoop er wat en begin dan opnieuw, je hebt er toch te veel.

                    Opmerking


                    • #11
                      Ja je zal toch je moeten aanpassen en op jezelf wonen is van latere zorg.
                      Ook is het niet verstandig te snel een nieuw hok te bouwen.
                      Beter rustig overdenken. Zelf persoonlijk zou ik gewoon de beste vogels uitzoeken
                      de rest verkopen en jaartje overslaan met de kweek en op het nieuwe stek opnieuw
                      je vogel bestand opbouwen. Dan heb je van dit alles geen last.
                      Ook vraag ik me af wat je ouders vinden. Bedoel die hebben toch ook wel een idee erbij?

                      gr. Ben
                      Groeten, Ben

                      Opmerking


                      • #12
                        zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                        Opmerking


                        • #13
                          ik ga volgende week verhuizen maar me vogels vliegen los in 1 van me slaapkamers dus ik weet nie hoe ik dat moet gaan aanpakke, ken of weten jullie gespecialiceerde dieren vervoerders cq verhuisers want ik wil ze graag allemaal behouden uiteraard**gr robert

                          Opmerking


                          • #14
                            Gewoon zelf uitvangen en in goede vervoerskooien verhuizen naar hun nieuwe adres,neem aan dat het verblijf daar klaar is?

                            Waarom zou je daar een buitenstaander voor benaderen?
                            Mvg,
                            Kingfisher.

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door hobberts_30 Bekijk Bericht
                              ik ga volgende week verhuizen maar me vogels vliegen los in 1 van me slaapkamers dus ik weet nie hoe ik dat moet gaan aanpakke, ken of weten jullie gespecialiceerde dieren vervoerders cq verhuisers want ik wil ze graag allemaal behouden uiteraard**gr robert
                              om wat voor vogels gaat het ?

                              kleine tropen zou ik ook zelf doen, maar praat je over 20 ara`s word het al anders.
                              groeten Ton
                              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                              Opmerking

                              Working...
                              X