Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autobanden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Autobanden

    Dag,
    Ik heb een vraag. Mijn auto, een polo is 3 jaar oud en ik heb 47000 km gereden.
    Van A-point kreeg ik een email met een aanbieding: elke tweede band 1 euro. Klinkt goed toch?
    Hoe weet ik of mijn banden aan vervanging toe zijn? Of moet ik gelet op het aantal gereden kilometers sowieso gebruik maken van dit bod?
    Ik voeg de link toe,
    Moderator,als dit niet is toegestaan wil je dan de link verwijderen.

    A-Point Zuidoost klantencontact@a-point.nl

  • #2
    http://www.michelin.nl/banden/leren-...nden-vervangen
    Bekijk mijn vogels op:

    http://papegaaiamadine.webnode.nl/

    Opmerking


    • #3
      Je kunt zelf even kijken. Als je ziet dat de banden wat versleten zijn, ben je naar mijn mening al wat laat met vervangen.
      Gewoon kopen. En als het niet vervangen hoeft te worden, heb je de banden alvast.
      Of moet je jouw huidige banden daarbij inleveren?

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door pico
        Dag,
        Ik heb een vraag. Mijn auto, een polo is 3 jaar oud en ik heb 47000 km gereden.
        Van A-point kreeg ik een email met een aanbieding: elke tweede band 1 euro. Klinkt goed toch?
        Hoe weet ik of mijn banden aan vervanging toe zijn? Of moet ik gelet op het aantal gereden kilometers sowieso gebruik maken van dit bod?
        Ik voeg de link toe,
        Moderator,als dit niet is toegestaan wil je dan de link verwijderen.

        A-Point Zuidoost klantencontact@a-point.nl
        hallo pico

        zou eerst eens willen weten om wat voor merk banden het gaat bij deze aanbieding
        laat je niet alles aansmeren er is namelijk een groot verschil in kwaliteit van banden
        deze aanbieding is te mooi om waar te zijn als het een goed merk band betreft dus ik denk dat er een addertje onder het gras zit
        [ben zelf automonteur ,dus ik weet waar ik over praat]

        gr gert

        Opmerking


        • #5
          ok. bedankt allen. Zeker ook voor de link. Staan nuttige tips op.
          Ik denk dat het continental, achilles radialen/of semperit banden gaat. Op het plaatje dat in de email staan deze namen
          Er staat nog wel bij 19,50 verwijderingsbijdrage.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door pico
            ok. bedankt allen. Zeker ook voor de link. Staan nuttige tips op.
            Ik denk dat het continental, achilles radialen/of semperit banden gaat. Op het plaatje dat in de email staan deze namen
            Er staat nog wel bij 19,50 verwijderingsbijdrage.
            bij de kleine lettertjes staat waarschijnlijk ook: exclusief montage en balanceren
            als die 19,50 verwijderingsbijdrage per band is dan is dat wel vrij veel
            maar al met al is het wel een leuke aanbieding als je ze nodig hebt
            de merken die jij noemt zijn wel goede banden

            gr gert

            Opmerking

            Working...
            X