PDA

Bekijk Volledige Versie : Gould pop of man?

rkoppen
22-05-2013, 19:40
Vorig jaar heb ik deze jongen aangeschaft. Het zouden mannen zijn. Beide vertonen echter geen mannen gedrag.

Wat is jullie mening?

Foto,s zijn niet zo heel scherp maar misschien genoeg om te beoordelen.

Groeten
Rob koppen

idl
22-05-2013, 20:10
ik denk, links een popje en rechts een man

Gerrit Bredenhoff
23-05-2013, 10:00
Links is een pop, en
Rechts is de man

h.kuster
23-05-2013, 14:59
denk ook links pop rechts man

rkoppen
23-05-2013, 18:12
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reactie. Jullie gedachte komt overeen met de mijne.

Dus daar ga ik maar even vanuit. Uiteraard observeer ik ook nog verder.

Groeten
Rob Koppen

Vinkie
02-06-2013, 14:15
Vorig jaar heb ik deze jongen aangeschaft. Het zouden mannen zijn. Beide vertonen echter geen mannen gedrag.

Wat is jullie mening?

Foto,s zijn niet zo heel scherp maar misschien genoeg om te beoordelen.

Groeten
Rob koppen
Rob wel wat laat, maar ik denk ook dat links de pop is en waarom? Kijk eens naar dat geel op de buik dat is minder fel net als bij de wildkleurigen. De ander heeft ook de buik feller geel. Jammer dat de staart er niet helemaal op staat. Maar de buikkleuren spreken wel boekdelen denk ik zo.

rkoppen
02-06-2013, 19:05
Rob wel wat laat, maar ik denk ook dat links de pop is en waarom? Kijk eens naar dat geel op de buik dat is minder fel net als bij de wildkleurigen. De ander heeft ook de buik feller geel. Jammer dat de staart er niet helemaal op staat. Maar de buikkleuren spreken wel boekdelen denk ik zo.

Oke Jo bedankt. Gezien de reacties houden we het hier op.

Gele pop is in de rui gevallen.Maar stel wel vast dat bij gele goulds wat moeilijker het verschil tussen pop en man is te onderscheiden.

Had daarvoor eerst ook eens in de boeken gekeken maar dat bracht me ook niet verder. Staart is iets waar ik zelf nog niet aan gedacht had. Ook daar van zou ik zeggen dat de donker gele is een man.

Groeten
Rob koppen