Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kleine grasparkiet grijs grijsvleugel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • kleine grasparkiet grijs grijsvleugel

    Bijgevoegde Bestanden
    Albino, Lutino, Witmasker en Bonte Valkparkieten (Evt. Tam); Swiftparkieten; Grasparkieten (Evt. Tam); Natuurbroed Chinese Dwergkwartels

  • #2
    Foto is een beetje klein en van te ver getrokken. van ver te zien lijkt hij op een cinammon spangle
    Best mooie vogel

    Opmerking


    • #3
      ook effe op reageren

      foto is inderdaad te ver getrokken

      mijn eerste conclusie is dat deze vogel wel degelijk een showgehalte heeft, over kleur en tekening is niets te zeggen vermits het te ver is

      als er dan een minpuntje mag geven kop mocht iets voller

      Opmerking


      • #4
        Hoi, bedankt voor de antwoorden. Ik zal morgen eens foto's van dichterbij maken en dan hoor ik nog graag nog een antwoord van jullie. Zo kunnen jullie toch nog een goede keuring geven mochten jullie dat willen. (Ik zou dat namelijk erg leuk vinden).
        Albino, Lutino, Witmasker en Bonte Valkparkieten (Evt. Tam); Swiftparkieten; Grasparkieten (Evt. Tam); Natuurbroed Chinese Dwergkwartels

        Opmerking


        • #5
          Daar is ie dan!

          Hier is de foto! Morgen volgen er nog wat mocht deze niet goed zijn.
          Bijgevoegde Bestanden
          Albino, Lutino, Witmasker en Bonte Valkparkieten (Evt. Tam); Swiftparkieten; Grasparkieten (Evt. Tam); Natuurbroed Chinese Dwergkwartels

          Opmerking


          • #6
            probeer is van dichter een foto te nemen

            Opmerking


            • #7
              Zal ik proberen.
              Albino, Lutino, Witmasker en Bonte Valkparkieten (Evt. Tam); Swiftparkieten; Grasparkieten (Evt. Tam); Natuurbroed Chinese Dwergkwartels

              Opmerking

              Working...
              X