Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Barmsijs Dominant pastel Donkerfactor agaat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nieuw Barmsijs Dominant pastel Donkerfactor agaat

    Hallo

    Ik zag dat er op Vogelmarktplaats Dominant pastel Donkerfactor agaat Barmsijzen te koop aangeboden werden.
    Is dit een nieuwe kleur?
    Is hier al wat meer over bekend?

    Vriendelijke groet.

  • #2
    ik kweek deze al een paar jaar

    Opmerking


    • #3
      Deze vogel is gewoon een donkerfactorige vogel met de pastelfactor
      en als deze dubbel werkt bekom je grijsvleugels of type grijsvleugels.

      De pastelfactor is geslachtsgebonden en zeker niet dominant
      De donkerfactor is wel dominant.

      Opmerking


      • #4
        sorry ze maar.pastel donkerfactor? waar zijn we nu eigenlijk mee bezig?

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door gors
          sorry ze maar.pastel donkerfactor? waar zijn we nu eigenlijk mee bezig?
          je moet alles eens proberen en eigenlijk zijn dit de mooiste grijsvleugels, want je hebt een donkere ondergrond en zo komen de grijze vleugels het sterkst uit

          Opmerking


          • #6
            ok ze,ik wil maar zeggen kijk naar de mutaties van de elssijs daar kan je vaak helemaal niet meer wijs uit worden zelfs geen verschil meer te zien tussen de geslachten dat kan toch nooit de bedoeling zijn!
            altans dat hoop ik maar.
            grtn.

            Opmerking


            • #7
              Groot gelijk Gors ...

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door gors
                ok ze,ik wil maar zeggen kijk naar de mutaties van de elssijs daar kan je vaak helemaal niet meer wijs uit worden zelfs geen verschil meer te zien tussen de geslachten dat kan toch nooit de bedoeling zijn!
                altans dat hoop ik maar.
                grtn.
                Ik heb hier ook zo een sijs zitten. Dacht dat het een pop was tot er zondag laatst leden een zwaar gevecht uitbrak in hun box. Ik heb ze toen beiden uitgevangen en goed gecontroleerd. De bruine man mankeerde niks. De bruin pastel pop had wat besmeurde staartpennen. ik nam ze in de hand blies op de buik om te kijken of ze een mooie egale buik had, en ik zag het direct hij had een pin. Dus de pop was een man. De vogel is op de borst bijna volledig wit met lichtbruine flanken en onder de kin een paar gele pluimpjes. Dus inplaats van een reserve pop heb ik nu een reserve man
                M.v.g
                Nirota

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door nirota
                  Ik heb hier ook zo een sijs zitten. Dacht dat het een pop was tot er zondag laatst leden een zwaar gevecht uitbrak in hun box. Ik heb ze toen beiden uitgevangen en goed gecontroleerd. De bruine man mankeerde niks. De bruin pastel pop had wat besmeurde staartpennen. ik nam ze in de hand blies op de buik om te kijken of ze een mooie egale buik had, en ik zag het direct hij had een pin. Dus de pop was een man. De vogel is op de borst bijna volledig wit met lichtbruine flanken en onder de kin een paar gele pluimpjes. Dus inplaats van een reserve pop heb ik nu een reserve man
                  M.v.g
                  Nirota
                  soms zie je door de bomen het bos niet meer

                  waarom worden er mutaties gekweekt als ik soms zie hoe een putter er uit ziet na dat hij als mutatie gekweekt is ..... geef mij maar de normale kweek vogels . dan zie je nog hoe en wat je heb ...ik heb nu wildkleurige barmsijsjes .ik hoop ook dat ik er wildkleurige gan uit kweeken ....hoop niet op mutatie,s te krijgen ..

                  maar zo heeft eider zijn ding wat hij mooi of niet mooi vind
                  wat heb ik een leuke hobby .
                  juist vogels houden :) :)

                  Opmerking

                  Working...
                  X