Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie heeft een informatieve site?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • wie heeft een informatieve site?

    het valt mij op dat er wel veel bekend is over bastaarden van EC zoals putters ed. maar niet veel over tropen x tropen... ik heb al 1 site met allemaal foto's gevonden, maar dat zijn ook zo'n beetje alle foto's die in vind.
    ook als je bij google bijv. intypt zebravink bastaard of zebravink x japansemeeuw krijg je niet veel site's.
    ook over bijv. de vruchtbaarheid om jongen terug te kruisen naar ouders of 1 van het soort van de ouders om bijv. uiterlijke eigenschappen over te kweken. (net als mutaties bij bijv. lood en zilverbekje) zo vraag ik mij of het mogelijk is dat we straks zebravinken met zwarte snavels kunnen kweken, of andere vogels met een wangvlek ect.

    heeft iemand een leuke site over bastaarden van tropen x tropen of ervaringen?
    Klik hier voor Mijn Gordelgrasvink kweek

  • #2
    Misschien heb je hier wat aan:
    https://www.goudengids-shopping.be/c...11143&preview=..

    Opmerking


    • #3
      bedankt!

      mogen alle vogels op die site ook naar TT's?
      Klik hier voor Mijn Gordelgrasvink kweek

      Opmerking


      • #4
        welke ringmaat is de kruising zebravink x japanse meeuw (of andersom) nodig? en mogen de jongen naar de TT?

        ik had gelezen dat dit geen moeilijke bastaard was en wil graag wat ervaring op doen met deze manier van kweken, ook vind ik het een mooie kruising.

        is het mogelijk om een zebravink (isabel of bruin) te kruisen met een japanse meeuw zwartbruin?

        ik had ook al gedacht aan als ik een gordelgrasvink over heb om die tegen een japanse meeuw te zetten of tegen een zebravink, ik denk alleen dat dit wat moeilijker is? als zie ik wel eens gordelgrasvink x zebravink, of spitsstaart amadine. als spitsstaart amadine x zebravink kan, dan kan gordelgrasvink x zebravink (of andersom) toch ook?
        Klik hier voor Mijn Gordelgrasvink kweek

        Opmerking

        Working...
        X