Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afscheid van mijn vogelhobby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Afscheid van mijn vogelhobby


  • #2
    he, wat jammer dat het zo moet gaan.

    ik wens je in elk geval veel voorspoed en geluk toe.

    het beste gewenst en tot ziens.
    Met vriendelijke groet:
    Henk.

    Opmerking


    • #3
      Hallo Peter

      Ik wens je veel plezier met je nieuwe hobby. De overgang is best begrijpelijk met die extra financiele druk. Het gaat je goed. Cheers, Case

      Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

      Opmerking


      • #4
        Heel treurig allemaal.
        Ik wens veel plezier met je nieuwe hobby en hoop van harte dat het verder goed met je zal gaan.
        Het allerbeste ermee.
        groetjes
        Heidi

        Neem eens een kijkje op mijn site.
        http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

        Opmerking


        • #5
          Spijtig te horen Peter, tja op de arbeidsmarkt is het op dit moment kommer en kwel, bij het bedrijf waar ik bij werk gaan er op dit moment ook 160 man uit waaronder mijn naaste collega.

          Ik heb naast de vogels ook nog de aquariumhobby, en weet dat je daar ook nog je plezier in kan vinden, al hoewel het wel anders is.

          Ik wens jou en je gezin, erg veel sterkt en hoop dat er betere tijden voor jullie zullen aanbreken.

          Laat je je hokken en voliere nog wel staan?
          Groeten Michael

          https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

          Opmerking


          • #6
            Heel veel sterkte toegewenst. Klasse dat je beseft dat je maatregelen moet nemen!!!
            Ik ben leraar en moet leerlingen motiveren om hun best te doen.
            Waarvoor meester hoor ik ze zeggen. Mijn vader heeft geen werk en ik zal ook geen werk vinden. Gelukkig heb ik genoeg antwoorden voor ze
            Ik heb een dochter die eerst HBO gedaan heeft , daarna de universiteit, maar niet aan de bak komt. Mijn zoon zit op het technasium in klas 1 en ziet en leest over de werkloosheid. Hoe motiveer je zo een jongen?
            Gelukkig heeft hij de intelligentie van een vreemde en is tegen de tijd dat hij aan de bak komt de economie weer op gang gekomen.
            Vertrouw op God.

            Opmerking


            • #7
              Wat vervelend dat je afscheid moet nemen van je hobby!

              Ik weet hoe frustrerend het kan zijn, want ik zie het ook mij heen. Niet opgeven in je zoektocht naar een baan!
              Bekijk mijn vogels op:

              http://papegaaiamadine.webnode.nl/

              Opmerking


              • #8
                Goh wat naar om te horen dat je op zo'n manier moet stoppen met je hobby.

                sterkte! en veel succes met je nieuwe hobby

                Opmerking


                • #9
                  Beste Peter,

                  Jammer,

                  Met alle respect dat je deze keuze maakt ,maar kan er nog niet over uit dat een aquarium goedkoper ,dan wel betaalbaarder is als vogels houden.
                  Je zou toch ook kunnen inkrimpen ?.

                  Nogmaals ik zou het niet kunnen ,ook ik kom waarschijnlijk niet meer aan de bak de komende jaren ,maar mijn liefhebberij opgeven, nee dat gaat niet.

                  Natuurlijk suc6 gewenst met het vinden van een baan en hopen op betere tijden,maar aan het einde van de tunnel brand altijd licht.


                  Gr ,Hubert

                  Opmerking


                  • #10
                    wens je veel succes met je nieuwe hobby .
                    pas op deze hobby is ook geen goedkope hobby .
                    eerlijk gezegt had ik dat bij je allang aan zien komen peter .
                    jammer
                    misschien spreken we elkaar nog eens wie weet
                    anders wens ik je alle geluk en goede gezondheid toe

                    Opmerking


                    • #11
                      Het ga je goed Peter, hoop voor jou en je gezin, dat je positief blijft denken.
                      groeten Ton
                      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                      Opmerking


                      • #12
                        veel suc6 Peter met het vinden van een baan,
                        en ik hoop dat je gauw weer kunt beginnen met je hobby nl vogels houden
                        mvg Gerrit

                        Opmerking


                        • #13
                          dat is mijn 2e hobby als ik je kan helpen met vissen of planten stuur maar even een bp

                          Opmerking


                          • #14
                            Veel succes en plezier met je nieuwe hobby en ook met het zoeken naar en nieuwe baan.
                            Mvg,
                            Kingfisher.

                            Opmerking


                            • #15
                              Wat verdrietig zeg, dat je afscheid moet nemen van je vogels.

                              Ook wij hebben een aquarium en weten dat ook deze hobby in de papieren kan lopen. Het is maar hoe gek je het maakt natuurlijk.

                              Ik wens je veel geluk toe en hoop dat je in de toekomst je vogelhobby weer op kan pakken.

                              Sterkte,
                              Cynthia
                              Terug van weggeweest

                              Opmerking

                              Working...
                              X