Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Help!

    Hallo,

    Ik heb eens een vraagje.
    Vanmorgen werd k wakker en zag dat mijn albinopopje aangevallen was door het mannetje. Het mannetje is sinds deze week echt aggressief op haar ( ze hebben ongv 1jaar samengezeten)
    Vorige keer had ze eitjes gelegd maar ging het mannetje er de heletijd op broeden. We hebben nog eens een popje bij hem gezet voor de albino en daar was hij echt verliefd op, maar die is spijtig genoeg gestorven.
    Nu weten we niet of we haar nog bij hem kunnen zetten. Nu ze apart zitten roepen ze de heletijd op elkaar.

    Waarom doet hij nu zo opeens?

    Mvg

  • #2
    Broeds? Misschien is hij gefrustreerd, omdat hij niet kan paren.

    Opmerking


    • #3
      te veel eivoer.


      groeten hielke
      lukt het vandaag niet dan morgen wel

      www.hielkegrasparkiet.webnode.nl

      Opmerking


      • #4
        Eivoer krijgen ze bijna niet... af en toe eens...

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door GravenImage
          Broeds? Misschien is hij gefrustreerd, omdat hij niet kan paren.
          De pop is wel jonger dan hem.. zou het daar iets mee kunnen te maken hebben?

          Opmerking


          • #6
            Zo ziet ze er nu dus uit... Ik durf hun echt niet meer samenzetten
            Bijgevoegde Bestanden

            Opmerking


            • #7
              Dat is inderdaad niet zo mooi . Waarschijnlijk klikt het helemaal niet tussen die 2 en vind hij de pol miss alles behalve leuk dus moet je er misschien een andere pop bijzetten, maar daar moet je meerdere meningen over horen.

              Groetjes
              Groetjes de grasparkieten

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door :luuk:
                Dat is inderdaad niet zo mooi . Waarschijnlijk klikt het helemaal niet tussen die 2 en vind hij de pol miss alles behalve leuk dus moet je er misschien een andere pop bijzetten, maar daar moet je meerdere meningen over horen.

                Groetjes
                Oke dank je, in de dierenwinkel zeiden ze dat hij misschien nog altijd rouwt om die andere pop? zou zoiets kunnen? want dan heeft het misschien geen nut om er later nog een andere pop in te zetten...

                Opmerking


                • #9
                  Op de foto zie ik een pop met witte neusdoppen, dat duit erop dat ze niet broeds is. Waarschijnlijk is de man wel broeds en wil hij alleen maar paren wat al eerder gezegd is. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een man daarom de pop aanvalt. Trouwens, hoe oud is de pop? En hoe oud de man?
                  Albino, Lutino, Witmasker en Bonte Valkparkieten (Evt. Tam); Swiftparkieten; Grasparkieten (Evt. Tam); Natuurbroed Chinese Dwergkwartels

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door !teun!
                    Op de foto zie ik een pop met witte neusdoppen, dat duit erop dat ze niet broeds is. Waarschijnlijk is de man wel broeds en wil hij alleen maar paren wat al eerder gezegd is. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een man daarom de pop aanvalt. Trouwens, hoe oud is de pop? En hoe oud de man?
                    de man is rond de 3j en de pop rond de 2j...

                    Opmerking


                    • #11

                      Opmerking


                      • #12
                        Net in het hok gekeken, er lagen 2 eitjes , stukgebeten... hij heeft ze uit het broedhok gehaald. De kooien staan nu langs elkaar maar ze kijken niet meer naar elkaar om deze morgen was het anders toen ze juist uit elkaar waren...

                        Opmerking


                        • #13
                          Iemand wilt geen papa worden..?
                          Ik zou het broedhokje maar weghalen. Hopelijk verdwijnt zijn agressie dan.

                          Opmerking


                          • #14
                            Oke dan vinden ze elkaar dus niet meer leuk na het lezen van jou berichten.
                            Maar hij vond de overleden pop wel leuk dan weet ik het niet als Je de pop en de man langs elkaar zet en ze doen niks met elkaar dan vind de man haar niet leuk denk ik. Reageert hij op meerdere dingen agressief?

                            Groetjes
                            Groetjes de grasparkieten

                            Opmerking

                            Working...
                            X