PDA

Bekijk Volledige Versie : Lezing Natuurfotograaf Theo van de Mortel

cor1955
12-02-2013, 22:36
Op dinsdag 26 februari 2013, organiseert Vogelvereniging “Zang en Kleur” uit Asten, een interessante lezing getiteld “Het adembenemend vogelleven doorheen de vierseizoenen” verzorgd door natuurfotograaf Theo van de Mortel uit Someren – Eind.

Hij is een zeer gewaardeerd spreker bij Vogelverenigingen in de regio door zijn prachtige foto’s en een enorme kennis van Vogels in de vrijenatuur. Heel bijzonder is het dat hij in het zestigste jubileumjaar een lezing verzorgt bij de vereniging die destijds mede door zijn vader Frans van de Mortel is opgericht.

Theo laat een diaserie zien die begint in januari en eindigt in december. De circa 500 foto’s zijn genomen in eigen land en de lezing duurt ongeveer twee uur. Aan de hand van deze foto’s bespreekt Theo de gewone, bijzondere en zeldzame soorten vogels en hoe deze vogels leven in de natuur.

Graag wil Vogelvereniging “Zang en Kleur” alle vogelliefhebbers in de regio uitnodigen voor deze interessante lezing! Het is hierbij niet van belang of u wél of géén lid bent van een vogelvereniging; “iedereen die geïnteresseerd is in vogels is van harte welkom”!

Aanvang van de lezing is om 20.00 uur.
In Café/Zaal “van Hoek” Markt 12 in Asten.
De entree is gratis!

Ton Koek
13-02-2013, 16:20
Klinkt bijzonder leuk, helaas voor mij wat erg ver. Maar voor mensen die dichterbij wonen een heel leuk aanbod!

rupicola
14-02-2013, 11:57
Klinkt inderdaad interessant en bovendien een leuk detail in verband met jullie jubileum.

Wat me wel opvalt is het genoemde aantal foto's, want 500 is een behoorlijke kluif op een avond.

Hoe dan ook, ik wens jullie een jubileumwaardige opkomst! :)