PDA

Bekijk Volledige Versie : voor die gene die vogelcafe ......

zenna
28-01-2013, 02:15
Voor degene die vogelcafe willen kopen hier een indicatie wat het ongeveer moet opbrengen.

http://urlspion.nl/www.vogelcafe.nl

jeffrey112
28-01-2013, 08:58
Voor degene die vogelcafe willen kopen hier een indicatie wat het ongeveer moet opbrengen.

http://urlspion.nl/www.vogelcafe.nl

Beste Zenna,

Het is goed dat er sites zoals urlspion zijn maar deze geven vaak een uiteenlopende waarde aan en de waarde is vaak gebasseerd op het aantal bezoekers en niet op de inkomstenbron bv. Google adsense en link verkoop omdat de sites zoals url spion daar geen inzage in hebben. Ik zit zelf in dat wereldje in en verkoop websites, websites bouwen en een klein beetje internet marketing en ik kan beamen dit forum is niet zoveel waard als urlspion aangeeft.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey

jeffrey112
28-01-2013, 09:04
Met andere woorden of meer waard of minder ivm met de inkomsten bron.

eric 008
28-01-2013, 13:22
kennis van alle forum leden is wel het 100 voudige waard als je het op waarden weet te schatten .

jeffrey112
28-01-2013, 18:58
kennis van alle forum leden is wel het 100 voudige waard als je het op waarden weet te schatten .

Kan een waarde hebben maar ik heb weinig potentiële kopers zich daarover druk zien maken hoor :D

Ben86
28-01-2013, 19:58
haha Je kan het altijd nog op vogelmarktplaats zetten?

Troetelduifje
31-01-2013, 17:02
Gaat hier denk ik om wat er met de reclame te verdienen valt; wat de bezoekers van deze site zal aanspreken en doen overgaan tot koop enzo.....

maar wij zijn alleen geïnteresseerd in vogels en die reclames zie ik op geen enkel vogelforum voorbij komen. :confused:

Animal
31-01-2013, 17:40
Gaat hier denk ik om wat er met de reclame te verdienen valt; wat de bezoekers van deze site zal aanspreken en doen overgaan tot koop enzo.....

maar wij zijn alleen geïnteresseerd in vogels en die reclames zie ik op geen enkel vogelforum voorbij komen. :confused:

Er zijn geen fabrikanten van vogels ,dus daar kan ook helemaal geen reclame voor gemaakt worden.:rolleyes:
Maar je hebt wel gelijk ,,alleen het aantal en het soort bezoekers maakt de waarde uit.

Troetelduifje
31-01-2013, 17:44
Wat reclame betreft ben ik waardeloos: Er is nog niet 1 reclame voorbij gekomen waarvan ik dacht: hee, interessant.

Ben86
31-01-2013, 20:09
Wat reclame betreft ben ik waardeloos: Er is nog niet 1 reclame voorbij gekomen waarvan ik dacht: hee, interessant.

Dat moet je niet zeggen.
Straks gaat de sponsor er nog vandoor ;)

Troetelduifje
31-01-2013, 21:25
Ja of hij moet beter zijn best doen.

Aan de sponsor: wat mij interesseert is wit, pastel en vooral goedkoop.

Animal
31-01-2013, 22:02
Ja of hij moet beter zijn best doen.

Aan de sponsor: wat mij interesseert is wit, pastel en vooral goedkoop.

Lippestift zeker.,of misschien haarverf.

casehulsebosch
31-01-2013, 22:25
Maar dan op de markt, daar is je gulden nog steeds een Daalder waard.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Troetelduifje
31-01-2013, 23:47
Lippestift zeker.,of misschien haarverf.

Hahahaha!! Nee, ik heb nog de lippenstift van mijn trouwdag liggen, van 17 jaar geleden. Ik gebruik zelden of nooit lippenstift, überhaupt haast nooit make-up.
En haarverf... ik vind uitgroei lelijker dan dat kleine beetje grijs dat ik heb. En mijn haar groeit abnormaal snel, dus dan blijf ik ana het verven. Bovendien: witte of pastel kleruige haarverf???

Nee, ik ben dol op meubeltjes en decoratie materiaal; dienbladen, kandelaars, lijsten, kastjes, tafeltjes etc.

Ik heb tuinhout gekregen van mijn pappie en ik heb zelf nog 2 planken over, daar gaat mijn mannetje voor buiten een lange side-table van maken.... leuk! Spulletjes in huis en tuin. :D